S/b: Nokia 6230I Med 32Mb MMC card

  • hejsa tweakere....


    Har en FED Nokia 6230i Til salg... Tlf er SPLINTER ny og MED kvitt... den er under en uge gammel.. og har INGEN ridser What so ever.. bortset fra en enkelt LILLE bitte en (på den knap hvor man løsner bagdækslet for at få batteri og sim indsat og mmc card)


    Telefonen er sølvfarvet og med Megapixel camera... Radio Mp3 afspiller osv osv osv kort sagt den kan næsten ALT....


    Grunden til salg er at jeg har fået en anden mobil...


    I bytte med den her tlf kunne tænkes anden nokia (står og skal bruge en tlf til min søster) og cash til mig....


    Kom med hvad i har... og spørg endelig løs hvis der er noget i vil vide....


    MVH
    Johnny

  • Hvad er HBO og har du et billede?

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

  • Hejsa.. nej den er ikke simlåst.. den er købt uden abonnement.. kvitt lyder på 2495


    jeg prøver lige at lægge et par billeder ind..(håber de virker link)


    http://www.wof.dk/wofbilder/tlf1.jpg


    http://www.wof.dk/wofbilder/tlf2.jpg


    Der er ikke sat et ..HBO.. men byd da endelig. og sig endelig til hvis der er en tlf i vil smide oven i handlen.. så kigger vi på sagerne


    Øøøøøh... *LOL* daaanm de billeder blev store *GMH* OMG
    Hmm må hellere få en quick guide en dag i det billede indsætning
    Edit: lavet til link i stedet for ! /Bentzin

  • Det er nemmerlig helt rigtigt.. men hvorfor ind i ....BIIIIP... oplyser du det...


    jeg har jo fortalt hva kvitt lyder på 2495... *lol' 45 i forskel.... og det er jo nøjagtig hvad fragten koster min ven...


    Men som der står.. håber jeg lidt at få en anden tlf med oven i handlen....


    Der står også at alt er relativt så byd endelig...


    men hvad er pointen så i at jeg skulle købe en tlf og så sælge den 2 dage senere for 500- 1000 kr under hvad jeg gav... hvis du mener du ikke vil spare et par 100 eller 3 jamen så køb du dig en anden :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac
    Ved du hvad din lille ******..... **** ud a min tråd.. og bland dig TOTALT udenom... jeg har kraftedme lov til at forlange hvad ind i helvede i luften jeg har lyst til for MINE ting.. som JEG har betalt.. fin en anden tråd at ødelægge.. eller læg vejen forbi herover så skal jeg ******...


    Det er rigtigt at han ikke skal komme med sådan et indlæg. Men du skal heller ikke komme med de udtalelser som jeg har fjernet. For så smutter du ud her fra tweak.dk, da vi ikke vil ha' sådan et sprog her.
    Husk det !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac
    Fair enough..... er bare PISSE træt a de folk herinde der absolut skal komme med deres rådne kommentare og ødelægge tråde...


    Regnede jeg også med, men så send en "Report" - så skal vi nok ta' hånd om det. Vi kan jo ikke overvåge alle tråde 24/7.

  • Takker....


    Jamen jeg husker næste gang at sende en report... ville være rart at få ryddet lidt op i det....
    Jeg syntes TWEAK er en KANON side.... og har altid været glad for at vi har haft sådan en side og det forum som er tilhørende... jeg syntes bare det er synd at folk (incl mig selv i denne tråd) glemmer hvilke regler der gælder og lade være at blande sig i andre folk's ting/tråde..
    Jeg syntes svagt jeg kan huske der var engang hvor alle var høflige og havde lyst til at hjælpe hinanden istedet for at komme med dumme indlæg og kommentare til ens tråde...
    :)