WOW Ny patch=NEDE IGEN

• Ihh hvor er det fedt at de lige skulle lave det på en hellidag hvor jeg havde masser af tid til at spille hvornår tror i det kommer op igen??

MVH Patrick

HP dv et eller andet?
    Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?

• ... der er lige lavet en anden tråd om noget nær det samme, og der er altid server maintenance fra 7-11 (i dag 5 til 13 grundet den nye patch)

• Undskyld men tag det roligt, og læs server status siden

http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/
    på forsiden står der enda:

Soon, European players will be able to reap awesome rewards: during Friday's maintenance, the long-awaited PvP Honor System will be implemented on all European realms!

Put on your finest suit of armor, ready your noble tools of conquest, and become the most respected (or feared) fighter on your realm as you ride your trusted mount into battle and earn your place amongst the legends. This coming patch will also include other new features.

In order to apply this latest patch to all European realms, Friday's regular maintenance window will be extended; it is currently scheduled to begin at05:00 and end at 13:00 (UTC/GMT+2, Paris time).

:dance:

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• Ja det lovede de oxo sidste gang men deres løfte levede ikke helt op til forventnigerne så vidt jeg husker..
    vil de sige at vi skal igennem samme tur igen??

HP dv et eller andet?
    Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?

• Det er jo for nederen?
    Nå så vil jeg i hvert fald ikke bruge min dag på det

HP dv et eller andet?

Oprindeligt indlæg af oBiWaN
    Det er jo for nederen?
    Nå så vil jeg i hvert fald ikke bruge min dag på det

jammen cry me a river... blizz tager altid servene ned om fredagen, og denne gang "bare" med en patch.
    problemet er bare at folk vil så gerne prøve det nye honor stytem og derfor bliver serverne overbelastet ( folk raider de store byer og serveren skal trække 100+ spillere på engang i et lille område ) og derfor er de nok gået ned igen :( ja det er surt. men det er nok det man må forvente ved en så stor patch som denne.

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

• No offense men.... Hvorfor skal i altid bitche så meget over at de servere er nede? I burde fandme da snart vide at serverne er nede hver fredag.. skriv dog et klagebrev til blizzard i stedet for at fylde tweak med ligegyldige tråde..

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Det er jo bare et faktum at når folk ikke kan spille deres spil, især med mmorpg så brokker de sig.

Det vil aldrig ændre sig

Jeg brokker mig da aldrig hvis Lineage 2 er nede?

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

undskyld, de fleste undtagen origin brokker sig :roller:

Jeg brokker mig måske, men jeg laver da ik en tråd om det hver gang.. Det er da fuldstændig hen i hækken at lave en tråd om at de skide servere er nede så tit.. lev med det eller lad være med at spil :roller:

• (alle har jo ikke prøvet mmorg før)

(de er nok vant til cs/farcry osv som ikke pludselig g¨r ned)

(de bliver surer over den går ned og whiner)

(nogle har ikke prøvet noget være CHOUGH usa beta CHOUGH )