jojo  men spørgsmålet er stadig...
 men spørgsmålet er stadig...
Server og Hjemmeside 
jojo  men spørgsmålet er stadig...
 men spørgsmålet er stadig...
Server og Hjemmeside 
ville blive glad hvis der var nogen med en source server til rådighed.. 
hvilken dag bliver det? lørdag? søndag?
Der er ingen server på IP: 81.7.177.25:27017
Hverken i cs eller i cs:s
QuoteOprindeligt indlæg af Karse
hvilken dag bliver det? lørdag? søndag?
tror nok vi skal lidt længere ud for jeg er i hvert fald ikke klar  så skal man sætte det op til at være en fast dato...
 så skal man sætte det op til at være en fast dato... 
tænkte på: 30.april og 1. maj
QuoteOprindeligt indlæg af jK^
Der er ingen server på IP: 81.7.177.25:27017
Hverken i cs eller i cs:s
Ip er intet problem vi skal bare have en som kan sætte en op eller har en Minimum 10/10 mbit
QuoteDer er ingen server på IP: 81.7.177.25:27017
Virker nu fint, du kan åbenbart ikke tilføje den til favorites ... Gå ind og console og connect derfra - Skulle jeg ihvertfald   
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Virker nu fint, du kan åbenbart ikke tilføje den til favorites ... Gå ind og console og connect derfra - Skulle jeg ihvertfald
prøvede faktisk i consolen men den blev bare ved med at retry 
Jeg er også klar hvis det er source. Dog synes jeg det skal være et must at vi hedder vores brugernavne her på tweak, samt at vi bruger et password f.eks. "Tweak.dk" 
QuoteOprindeligt indlæg af Søndergård
Jeg er også klar hvis det er source. Dog synes jeg det skal være et must at vi hedder vores brugernavne her på tweak, samt at vi bruger et password f.eks. "Tweak.dk"
Du er godt nok snu  skrive password hvis det er
 skrive password hvis det er  nej passwordet skal ændres HVER GANG DER ER NYE DER SKAL SPILLE..
 nej passwordet skal ændres HVER GANG DER ER NYE DER SKAL SPILLE..
Quoteprøvede faktisk i consolen men den blev bare ved med at retry
Okay, lyder underligt for sidder selv derinde .. Ser dog ikke ud til at være mange der joiner mig, så det må hvis bare vente til en anden dag ...
mig og henrik er på 80.164.5.151:27015
QuoteOprindeligt indlæg af Henrik-
Okay, lyder underligt for sidder selv derinde .. Ser dog ikke ud til at være mange der joiner mig, så det må hvis bare vente til en anden dag ...
sys også det er lidt besynderligt  
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af mrflashbag
utroligt ingen der har spillet PCW eller CW ?
okay en runde er 12 runder
altså man starter som fx. t og spiller 12 runder så skifter man hold så bliver man CT og så spiller man 12 runder igen
under normale omstændigheder spiller man 2 baner og derfor spiller man i alt 48 runder....
Kommer an på om mand spiller mr12 eller mr15..
fortrækker klart mr15.
min når lige til "Precaching Resources" og så går den i hak 
Jeg ville ligesom Mercie fortrække 1.6, men når der er flertal for source så er det skæbnen  Der skulle ik være en der en pæn upload herinde ? Eller har betalt sig til en server ?
 Der skulle ik være en der en pæn upload herinde ? Eller har betalt sig til en server ?
Hvis det skal være Counter Strike så skal det være Source for det gamle er sygt efter min mening 
Men ellers er det ok!!!!
og tweak newbiesne her læser med saft den gode tråd.... jeg er frisk! CS:S også kun dog...
jeg er også frisk på Cs:s,så kom glad med en server 
Jeg har cs server og hp.. men er kun på en 4/512..
Hvad skal der stå på den hp ??? spillere, kode og ip måske.
Nogle billeder måske ??
Har tænkt på cs compound.