S: Albatron 6800GT m. VF-700 køler

  • Nå, jeg har bestemt mig for at sælge ud af alt det grej jeg har liggende, og ikke bruger, så jeg oprettet endnu en salgstråd.


    Jeg købte den 19/1-05 et Albatron FX6800GT (så der er selvfølgelig kvittering på det), men skiftede for noget tid siden til X800XT PE, og det har derfor ligget og kedet sig i nogen tid nu. Det skal være slut, og håber derfor der er nogen som kan bruge et sådant kort.


    Det er AGP, og der er monteret en VF-700AlCu køler på det. Den gamle køler haves selfølgelig stadigvæk, hvis det skulle være nødvendigt at montere den igen. Det har ikke kørt overclocket, men jeg har kørt lidt test på det, og det løber snildt med hastigheder over Ultra niveau med den nye køler.


    Kortet sælges KUN afhentet i Fredericia, da jeg som nævnt tidligere har det bedst med den handleform.


    Nypris incl. Zalman køleren ligger p.t. på 2953 kroner


    HBO: 2000 kroner


    Jeg forbeholder mig retten til alt.


    - Kaz

  • Ingen interesserede ??


    Har i ikke mulighed for afhentning, men er interesseret alligevel, så må i da godt skrive det. Så kan jeg lige overveje sagen. Foretrækker primært afhentning, men er det ikke muligt, så må vi finde en anden løsning.

  • Hvis ik du får solgt det fra nu og indtil d.1 så giv mig et praj for så er ejg interesseret.. vil have mit nummer eller msn?

  • Det er sku billigt til 2000 kr for et 6800GT kort da det næsten yder som Ultra, og kan komme til det ved OC:) Du skal da nok få det solgt :)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Problemet er nok at jeg foretrækker afhentning, og det begrænser jo køber-skaren lidt. Men jeg kan da afvige fra den holdning, hvis der ikke indenfor overskuelig fremtid melder sig en køber som vil afhente.


    Om ikke andet så kan folk da sige til hvis de er interesseret, så kan pris og leveringsmetode diskutteres ;)

  • Jeg ved ikke om det er fordi jeg foretrækker afhentning, om folk synes HBO er sat for højt, om folk ikke har råd for tiden, eller om interessen bare mangler, men jeg tager et sats, og sætter HBO ned til 1800 kroner afhentet, da jeg skal bruge pengene.


    Så jeg håber dermed at der er nogen som har mulighed for at slå et smut forbi Fredericia og hente et billigt 6800GT kort til 1800 kroner.