Jeres Mobiler

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    så skal du nok ikke have en V3 da den ikke har radio eller mp3 ;)

    Ja, den overvejelse har jeg også taget med, selvom designet ser rimelig nice ud. Moto er okaj, især med stilen men dog ikke i dets indhold... :rolleyes:


  • Lækker lille røver du har fået dig der :D

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Damn, din satan. :D Den overvejede jeg osse lidt i en periode, men synes godt nok at prisen er lidt pebret. Er den god at skrive på?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Damn, din satan. :D Den overvejede jeg osse lidt i en periode, men synes godt nok at prisen er lidt pebret. Er den god at skrive på?


    Den er kanon at skrive på. I starten er den lidt akavet, da knapperne sidder så langt nede. Men efter 1 dag, har jeg vænnet mig til det. Den er brutalt hurtig i forhold til de andre S60 telefoner jeg har haft (SX1, 6600, 7610). Det kan mærkes på kamera og videooptagelse. Virker fint som MP3-afspiller. Der er dog ingen mulighed for at justere på bassen, som godt kunne bruge et boost.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LUB

    Ja, den overvejelse har jeg også taget med, selvom designet ser rimelig nice ud. Moto er okaj, især med stilen men dog ikke i dets indhold... :rolleyes:


    den V3 er faktisk næsten 100% identisk med den mobil du har nu den har samme menuer og sådan ;)

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Er det minijack interface til hørebøfferne på den ? ... Det er vist en af de ting jeg glemte at tjekke ...


    ved godt det er svensk men der står http://66.102.9.104/search?q=cache:t4DN_ZfLEUcJ:[URL]www.pcworld.no/produktguiden/index.cfm/fuseaction/produkt/produkt_id/S2590487/vistype/speks+Qtek+S100+minijack+&hl=da[/URL]


    1 x USB
    1 x hodesett inngang / utgang sub-minijack 2,5 mm

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet 2 gange, sidst af Karse ().


  • Ja, var lige en tur på Google og finde nogle HIGH RES billeder ... :D


    Top nice ... :clap:


    Kunne være at jeg skulle have fat i sådan en næste gang så for jeg savner sgu et ordenligt interface til hørebøffer :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse


    den V3 er faktisk næsten 100% identisk med den mobil du har nu den har samme menuer og sådan ;)

    Ja, det er så fordelen ved Moto. Ulempen ved den mobil jeg har nu, er personligt, at kalender funktionen kan ikke rummer mere end 100-250 aftaler, antal SMS beskeder kan den have 20 i alt med ind- og udebakke, og kameraets funktioner med tage billeder er ikke helt optimalt - bl.a. med at tage billeder efter et nyt eller sletning; der går for mange sekunder før man foretage det næste trin :rolleyes: Udover det er den okaj. En mobil som jeg fik på tilbud i gennem Orange, dengang.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LUB

    Ja, det er så fordelen ved Moto. Ulempen ved den mobil jeg har nu, er personligt, at kalender funktionen kan ikke rummer mere end 100-250 aftaler, antal SMS beskeder kan den have 20 i alt med ind- og udebakke, og kameraets funktioner med tage billeder er ikke helt optimalt - bl.a. med at tage billeder efter et nyt eller sletning; der går for mange sekunder før man foretage det næste trin :rolleyes: Udover det er den okaj. En mobil som jeg fik på tilbud i gennem Orange, dengang.


    V500 og V3 har ikke samme software. Har selv haft en V600, og har haft en V3 i nogle dage. De er IKKE ens. Softwaren i V3 er en del bedre end i V500 (tillader bl.a. flere poster under samme kontakt). Men Motorola har stadig ikke fattet det: Der er ikke plads til en døjt, når det kommer til SMS'er. Jeg synes også det er belastende at skulle rydde op i indbakken efter 50 SMS'er. Motorola handler om byggekvalitet. Både V600 og V3 er virkelig godt skruet sammen - desværre har de amerikanske udviklere ikke den store indsigt når det kommer til menuerne, som stadig er klodsede. Den er dog langt fra så langsom i menuerne som den ældre generation (V500/600).


    Nokia 6260 er okay. Symbian kan klart anbefales. Det er virkelig lækkert og intuitivt. Men jeg synes du skal tage og holde den i hånden først. Den er stor og føles som en gang billigt plastic.


    Skal det være en klaptelefon?


    Hvis ja, var en MPx200 som fhqwhgad har købt et godt bud. Den kører Windows Mobile, tager miniSD-kort (til f.eks MP3) og har masser af lirede funktioner. Der findes desværre ikke så mange klaptelefoner med MP3.

  • Har en halv gammel T300

    ThermalTake - Shark Silver
    MSI - K8N SLi Platium
    Amd - Athlon64 3800+ @ 2.6 Gzh
    Kingston - HyperX 1024 DDR RAM TCCD Cas 2-2-2-5
    POV - Geforce 6800 Ulltra
    Maxtor - 200 Gb 7200 rpm SATA
    Chill - 510 Watt
    Samsung - SyncMaster 710T


  • Mener det er Microjack altså 2,5 og ikke 3,5

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag


    Mener det er Microjack altså 2,5 og ikke 3,5


    Stor og stor.. Måske i forhold til en series40. Men sådan er det jo. Vil man have en stor skærm og ALT i features - ja så fylder det. Jeg gad da også godt have en Lupo med lige så meget kabine-plads som en Passat, men det sker bare ikke.


    Jeg mener helt sikkert at telefonens kunnen og formået, retfærdiggører størrelsen.