Jeres Mobiler

Oprindeligt indlæg af origin

forstår dig ik 8o

ud af alle dem som har svaret herinde er der kun en der har en 3 telefon :D godt gået tweak ;)

Hehe jeg kom til at tænke på det i morges da jeg så et par stykker med samme telefon, jeg har kun set dem med sølv cover og alle dem jeg har snakket med om den har haft problemer med den, sjovt nok havde de også sølv coveret

Jeg valgte self det sorte cover dengang da jeg syns det så lidt mere anderledes ud og jeg har ikk haft et eneste problem med den 8)

Underligt ikk? :))

• har lige nu en Siemens CX65

har tidligere haft
    Nokia 3310 ( solgte den for 200kr )
    Siemens C55 ( kunne ikke tåle at blive kørt over af en bus :boxed: )
    Siemens S55 (tabte den ned over min fod, også ville de ikke reparere den X( )

• Nu når vi er ved mobil-telefoner ... Der er ikke nogen der står og vil af med en Nokia telefon der ikke er alt for antik ? ... Kæresten kunne godt bruge en ny telefon .... og vi ved jo alle at nokia er bedst ... :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Nu når vi er ved mobil-telefoner ... Der er ikke nogen der står og vil af med en Nokia telefon der ikke er alt for antik ? ... Kæresten kunne godt bruge en ny telefon .... og vi ved jo alle at nokia er bedst ... :))

Var en Nokia 6220 noget? Har en liggende i skuffen, som en anden køber vist ikke vil have alligevel.
    Alt andet end pænt, men fuldt ud funktionel. Nyt cover og den er god som ny.

Uden SIM-lås, uden kasse, uden kvit. dog med lader

• Har en T630

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Oprindeligt indlæg af Try-this
    en 3310, kan sq ikke huske hvornår den er fra men gammel er den ;)

fantastisk mobil :P

nogen der ved hvad det er man skal trykke for at se hvornår den er fra?

*#0000#
    Så står datoen i midten.

EDIT:

* # 9 2 7 0 2 6 8 9 #

Virker ikke på min. Under 'Made' står der 0202, og under 'Purchasing date' står der 1004. Skulle ikke mene at den er så gammel :D
    Bare lige for at nævne det, så skal man slukke telefonen, når man vil ud af det igen.

• Jeg har en Nokia 3510i men bruger den sjældent.
    Er der nogle, som tilfældigvis, har et original cover med tastatur liggende til sådan en og som de vil af med? Hvis ja, smid en PM.

Jeg har stadig sådan en her liggende i skuffen, med træk ud antenne. :roller:

Oprindeligt indlæg af HAM
    *#0000#
    Så står datoen i midten.

Det er hvornår den pågældende firmware er fra ... og betyder jo langt fra at telefonen er lige så gammel ... eller ny for den sags skyld ...

Oprindeligt indlæg af HAM
    Virker ikke på min. Under 'Made' står der 0202, og under 'Purchasing date' står der 1004. Skulle ikke mene at den er så gammel :D
    Bare lige for at nævne det, så skal man slukke telefonen, når man vil ud af det igen.

"Made" er vel der telefonen er blevet produceret ... At du så måske først har købt den langt tid efter har jo ikke noget med det at gøre ... så din telefon er vel produceret 02-2002 ... og købt 10-2004 ... Medmindre du har lavet om på den sidste del ... som man jo kan ...

... og på min behøver jeg nu ikke slukke den for at gå ud af den menu ...

Det er hvornår den pågældende firmware er fra ... og betyder jo langt fra at telefonen er lige så gammel ... eller ny for den sags skyld ...

Kan selvfølgelig godt være, havde ikke lige tænkt over det.

"Made" er vel der telefonen er blevet produceret ... At du så måske først har købt den langt tid efter har jo ikke noget med det at gøre ... så din telefon er vel produceret 02-2002 ... og købt 10-2004 ... Medmindre du har lavet om på den sidste del ... som man jo kan ...

... og på min behøver jeg nu ikke slukke den for at gå ud af den menu ...

Kan godt være at 0202 betyder febuar 2002, og 1004 betyder oktober 2004. Efter hvad jeg kan huske så er den købt i 2001, men kan godt være at det er 2002. Så passer 1004 alligevel ikke. Jeg husker hvertfald ikke 2 år forkert.