jeg har også en 3 Telefon.. og min telefon er lækker nok men 3 Nettet er SÅ SKOD!!!!!! :lame:
Jeres Mobiler
-
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
det er sku da nice !!!billede?? det er satme smart
noget ligende den her ... http://mobile.brando.com.hk/image/DualSim-MAI-10F.jpg
-
Oprindeligt indlæg af origin
forstår dig ikud af alle dem som har svaret herinde er der kun en der har en 3 telefon
godt gået tweak
Hehe jeg kom til at tænke på det i morges da jeg så et par stykker med samme telefon, jeg har kun set dem med sølv cover og alle dem jeg har snakket med om den har haft problemer med den, sjovt nok havde de også sølv coveretJeg valgte self det sorte cover dengang da jeg syns det så lidt mere anderledes ud og jeg har ikk haft et eneste problem med den
Underligt ikk?
-
Nokia 6610...
-
har lige nu en Siemens CX65
har tidligere haft
Nokia 3310 ( solgte den for 200kr )
Siemens C55 ( kunne ikke tåle at blive kørt over af en bus)
Siemens S55 (tabte den ned over min fod, også ville de ikke reparere den)
-
Nu når vi er ved mobil-telefoner ... Der er ikke nogen der står og vil af med en Nokia telefon der ikke er alt for antik ? ... Kæresten kunne godt bruge en ny telefon .... og vi ved jo alle at nokia er bedst ...
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Nu når vi er ved mobil-telefoner ... Der er ikke nogen der står og vil af med en Nokia telefon der ikke er alt for antik ? ... Kæresten kunne godt bruge en ny telefon .... og vi ved jo alle at nokia er bedst ...Var en Nokia 6220 noget? Har en liggende i skuffen, som en anden køber vist ikke vil have alligevel.
Alt andet end pænt, men fuldt ud funktionel. Nyt cover og den er god som ny.Uden SIM-lås, uden kasse, uden kvit. dog med lader
-
Har en T630
-
HAr en Nokia 7600. Fed nok mobil men jeg fatter bare ik at skrive på den :] Vil så gerne ha min 6600 tilbage det var kram
[Blocked Image: http://www.nokia.dk/phones/models/pics/7600_l.gif]
-
Nokia 7210 - Noget der virker!
-
Nokia 6260... findes ikke bedre
-
en 3310, kan sq ikke huske hvornår den er fra men gammel er den
fantastisk mobil
nogen der ved hvad det er man skal trykke for at se hvornår den er fra?
-
SE S700I
-
Oprindeligt indlæg af Try-this
nogen der ved hvad det er man skal trykke for at se hvornår den er fra?* # 9 2 7 0 2 6 8 9 #
-
Oprindeligt indlæg af Try-this
en 3310, kan sq ikke huske hvornår den er fra men gammel er denfantastisk mobil
nogen der ved hvad det er man skal trykke for at se hvornår den er fra?
*#0000#
Så står datoen i midten.EDIT:
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
* # 9 2 7 0 2 6 8 9 #
Virker ikke på min. Under 'Made' står der 0202, og under 'Purchasing date' står der 1004. Skulle ikke mene at den er så gammel
Bare lige for at nævne det, så skal man slukke telefonen, når man vil ud af det igen. -
Har lige nu en SE k500i som jeg er vældig tilfreds med selvom den ikke er den mest fancy telefon i verden
-
Jeg har en Nokia 3510i men bruger den sjældent.
Er der nogle, som tilfældigvis, har et original cover med tastatur liggende til sådan en og som de vil af med? Hvis ja, smid en PM.Jeg har stadig sådan en her liggende i skuffen, med træk ud antenne.
-
Oprindeligt indlæg af HAM
*#0000#
Så står datoen i midten.Det er hvornår den pågældende firmware er fra ... og betyder jo langt fra at telefonen er lige så gammel ... eller ny for den sags skyld ...
QuoteOprindeligt indlæg af HAM
Virker ikke på min. Under 'Made' står der 0202, og under 'Purchasing date' står der 1004. Skulle ikke mene at den er så gammel
Bare lige for at nævne det, så skal man slukke telefonen, når man vil ud af det igen."Made" er vel der telefonen er blevet produceret ... At du så måske først har købt den langt tid efter har jo ikke noget med det at gøre ... så din telefon er vel produceret 02-2002 ... og købt 10-2004 ... Medmindre du har lavet om på den sidste del ... som man jo kan ...
... og på min behøver jeg nu ikke slukke den for at gå ud af den menu ...
-
har en SE S700i og er total tilfreds
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Det er hvornår den pågældende firmware er fra ... og betyder jo langt fra at telefonen er lige så gammel ... eller ny for den sags skyld ...
Kan selvfølgelig godt være, havde ikke lige tænkt over det.
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
"Made" er vel der telefonen er blevet produceret ... At du så måske først har købt den langt tid efter har jo ikke noget med det at gøre ... så din telefon er vel produceret 02-2002 ... og købt 10-2004 ... Medmindre du har lavet om på den sidste del ... som man jo kan ...
... og på min behøver jeg nu ikke slukke den for at gå ud af den menu ...
Kan godt være at 0202 betyder febuar 2002, og 1004 betyder oktober 2004. Efter hvad jeg kan huske så er den købt i 2001, men kan godt være at det er 2002. Så passer 1004 alligevel ikke. Jeg husker hvertfald ikke 2 år forkert.