WoW - Screenshots!?

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r

Mage er nemme, brug poisen Mind numbering, og nedsæt tiden på alle deres spells med 60%.
    også stunlock dem. så har de ikke en chance.

svært at stunlocke noget der blinker plus ice blocker :)

desuden er frost mages imba mod rogues

COLD SNAP .. av forsatan

Oprindeligt indlæg af zero

sådan gå det så ikke mod en god Rouge
    jeg mig selv er dagger/dagger mace/mace
    så AB dig med en 1400-1700 damg Maces 2-3 SS cold bold evit = død druid det tag ikke mere ind 3-4-5 sec alt det her og hvis du healer vanish tea Ab igen ss igen osv husk på vi har 2 vanish

svært at få den slags dmg med ambush medmindre du bruger 110-120 max dmg daggers :|

• Convert

Det lægger du i din screenshotmappe, vælger om .tga billederne skal slettes efter det er konverteret og om brightness skal justeres, derefter søger den selv efter alle .TGA billeder og konverterer dem all på meget kort tid og sletter .TGA filerne hvis du har valgt det.

Det fylder ingenting og gør alt automatisk, suverænt program som kan én ting, konvertere. :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Oprindeligt indlæg af Evilbone
    hehe ja :) dem er der ALT for mange af :( i Bad Omen vi har alt for mange og stort set hver gang vi raider må rogs rolle om hvem der kan komme med på raid... og i MC / onyxia bruger man heller ikke rogs til ret meget, da der er alt for mange AEs som vil dræbe dem for hurtigt :(

Og så alligevel ;) Men ok det er en gammel post jeg quoter hehe

• Såå enig..... har en frost/arcane spec mage... hun er ganske vist kun 45, men derfor kan jeg vel godt snakke med... warriors og rogues, er ret ofte easy targets, rogues har dog for vane at stikke af, da jeg ikke bruger fire spells, exep. fireblast.... men mangler derfor dot... men de STIKKER af, så... druids og pala´s er den samme rummel, prøv at få kampen hurtigt overstået, counterspell så snart de vil heale, pala "god mode" fucker dog tit taktikken, men så quick dmg bagefter, så plejer de at prøve på at stikke af.... hvis de ikke prøver på det med shield på, hvilket jeg ret ofte oplever.... :s