dette må prøves:
http://www.kamazutra.be/disco/

Elevator humor
-
-
For weird
-
lol, alt for stort. Jeg ville gerne se de store herrer i ansigtet, hvis det blev udført på Danfoss hvor jeg arbejder.
-
*ROFL* - Det var uden tvivl dagens joke det dér - Ha ha, Den havde hun nok IKKE lige regnet med
-
HaHa... CoooL noK...
HaHa...
-
Det eneste der manglede var bare at de havde et hold mere klar ved trappen
-
Stakkels kvindemenneske
-
Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Hvor henne ?
Nordborg.
-
aha der har jeg søgt ind danfoss eller Sauer-danfoss
Ah, kanon. Går ud fra det er læreplads, så hvad har du søgt ind som?
-
Har også set den joke hvor der var en gut der sad på toilettet, og en anden ting jeg ikke lige kan huske.
Prøv at gå inde på http://www.comedy-central.com og find showet Trigger Happy TV, ved ikke om man kan se dem der, men det hvar ihvertfald dem der sendte den, og man kan som regel se udklip fra lignende shows på comedycentral.
-
Datafagtekniker
Jeg er selv inde som datafagtekniker hos Sauer-Danfoss, så held og lykke med ansøgningen.
-
Wolf og Engel, ka i ikk udveksle msn eller skrive over pm? Det er rimeligt off topic, undskyld jeg siger det...
Nå men nu ska jeg jo også selv holde mig lidt til topic
Rimeligt skummelt egentlig, bare synd det sikkert ikk er rigtigt, men bare er en sketch til en reklame eller noget
Det ku fandeme være sjov at prøve sådan noget, bare for at se deres ansigter når dørene åbnede sig
-
hahaha.. damn det grin trængte jeg fandme til efter en 60 siders lang betænkning om "embedsmænd og særlige rådgivere"... ikke lige lokumslæsning
SÅ TAK FOR DET!
-
Er Der Nogle Som har et link så man kan downloade den?(
-
Fik afslag
Kender du så Sarah M. ?
En PM ville nok være på rette plads her
Edit: Søvnige øjne så ikke at KarGa allerede havde gjort opmærksom på det !! Må hellere få noget
kaffe så jeg kan blive
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Wolf og Engel, ka i ikk udveksle msn eller skrive over pm? Det er rimeligt off topic, undskyld jeg siger det...Nå men nu ska jeg jo også selv holde mig lidt til topic
Rimeligt skummelt egentlig, bare synd det sikkert ikk er rigtigt, men bare er en sketch til en reklame eller noget
Det ku fandeme være sjov at prøve sådan noget, bare for at se deres ansigter når dørene åbnede sig
He he jo selvfølgelig har slettet de unødvendige
Sry for OT
bare slet slet jeres quotes
Hvis der skulle komme en admin forbi må han da gerne rydde lidt op
-
Fandeme godt jeg bor i stuen. Det andet ville sikkert have slået mig ihjel.... LOL
-
-
Haha fantastisk godt
-
det er da et festlig sted at bo i
det hjalp da på humøret