Cillet Bang Reklame

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    Perfekt Men ville nok grine lidt mere hvis de havde brugt Dansker stemmerne :D det er altså sindsygt hvad man kan finde på..... Super godt lydspor de har lagt på deres reklamer :T :boxed: men stadig lidt sørgeligt man kan lave så dårlige reklamer :D

Hehe .. Se amerikanske reklamer og du vil synes om alle de danske .. Hader dem allerede efter ikke engang en uge *GG*

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    lol griner, bare trist at cillet bang rent faktisk ikke virker. min mor købte noget til en hulens masse penge. og det virker slet ikke som i reklamen. Total skod, man burde sagsøge dem. og få at lave en lam reklame :T

Jeg er ked af at sige det, men hvis man laver en markedsundesøgelse af de produkter som TV-Shop tilbyder, tror jeg man skal være mere end glad, hvis mere end 10% af dem lever op til forbrugernes krav og forventninger til dem !!

BTW - Hvad Cilitbang og andre rengøringsprodukter angår, så kan man ikke forvente at få gjort ordentligt rent bare ved at sprøjte noget snask på og sprøjte det af igen. Sammenlign det med at vaske bil med højtryksrenser for at spare tid (Did it - never again). Når bilen tørrer efterlader vandet kalkspor, og det ser ikke spor godt ud, så alligevel skal man igang med at tørre vand væk med vaskeskindet. Jeg ved godt de i reklamen tørrer efter med en skuresvamp, men effekten kan kun være så effektiv, når de anvender produktet 100% koncentreret.

IMO er TV-Shop produkter en gang crap, og så køber konen sgu en ABSwing X( .....plz GOD ....help her ...tnx

• Var så smart at købe noget halløj til uren hud, før eller siden er man lidt desperat, men self. virker det jo ikke som de siger, DOH ! .. min fejl helt klart ..

Men har aldrig forstået hvordan folk kan købe de der mave maskiner. Ja de kan da nok styrke dine mavemusker på den ene eller anden måde, men har folk nogensinde overvejet de ikke kan fjerne overskydende hud, strækmærker etc.

Det sjove er faktisk at se nogle af de billeder de viser. Så f.eks. en gut som havde brugt maskinen. Han fik en vældig fin krop. Men gik for at have en godt behåret overkrop til ingen hår .. Hmm .. En anden gut fik på mystisk vis trænet hele kroppet ved en mavemaskine .. Ain't gonna happen ...

Sidst men ikke mindst, hvordan kan man på ingen tid skabe et vidunder af en krop med en eller anden mavemaskine ?

Eller hvad med reklamen for et ultralille digital kamera, som simpelthen bare er så godt.. Hmm, vi ved jo alle hvor dårlige billeder vores mobiler tager, hvordan skal noget ikke meget større kunne gøre det så meget bedre ... :boxed:

Alt i alt, så kan jeg i hvertfald morer mig til tider, når jeg sidder og ser reklamerne derpå. Men det kan også undrer mig hvordan de kan få til direkte at "lyve" ? Ved godt penge har en speciel virkning på folk ...

• Nu er det jo sådan, at konen fødte i november sidste år, og har naturligvis nogle mærker og overflydende hud derefter. Og ja, der skal mirakler til, men jeg kan ikke andet end grine og konen bliver pisse sur og fornærmet når jeg kalder hende naiv for at tro på at Cindy Crawford og Daisy Fuentes ikke gør andet end snakke godt for produkterne. Kendte sælger, men ikke når jeg ser dem i TV shop

Oprindeligt indlæg af BasHuus

Nu er det jo sådan, at konen fødte i november sidste år, og har naturligvis nogle mærker og overflydende hud derefter. Og ja, der skal mirakler til, men jeg kan ikke andet end grine og konen bliver pisse sur og fornærmet når jeg kalder hende naiv for at tro på at Cindy Crawford og Daisy Fuentes ikke gør andet end snakke godt for produkterne. Kendte sælger, men ikke når jeg ser dem i TV shop

self. også forskelligt fra person til person alt det med huden osv., men tror egentlig bare det bedste er et motionscenter (self. et hvor de også ved hvad de snakker om) .. Heller ikke altid man kan rette det op når det kommer til stykket :rolleyes:

• omg al respekt til den mand der har lavet det! i adore it :D

Nå, afsted til folkeskolen til til det kedelige arbejde :(

• Det er en fed hardcore mix af det :D ... Og Jacob Holm burde spærres inde for svindel og humbuk.... Det er noget af det værste vaskemiddel man kan få :roller:

• jeg elsker at se TV-shoppen mest af alt fordi det er sjovt at se på alle deres vidundermidler, på en eller anden måde synes jeg det er sjovt at man kan få sig selv til at lave sådan en omgang L*rt og så lave en reklame der viser hvor fantastisk produktet faktisk er...! :boxed:

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J