På http://www.streetammo.dk/ har de en hulens masse sko, deriblandt en stor del Vans.

Vans Sko?
-
-
Oprindeligt indlæg af engel
På http://www.streetammo.dk/ har de en hulens masse sko, deriblandt en stor del Vans.skal gennemterpe deres side..
tak for link !! -
Så vidt jeg kan se, er de derinde, på side 2
-
DEN SKO ER SÅ FED!! Og jeg har den også selv
Evt , kig på http://www.skatehouse.dk Der skulle de ha den
-
Nu da vi taler om Vans: Nogle der ved hvor man kan få Millencolin Vans? DE er fede!
-
går punkere i vans sko? De er ihvertfald ikke lige målgruppen kan jeg da godt sige
-
Oprindeligt indlæg af axasion
Nu da vi taler om Vans: Nogle der ved hvor man kan få Millencolin Vans? DE er fede!Er det ikke de samme som han viser et billede af øverst?
Ligner da umådelig meget.
-
Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Er det ikke de samme som han viser et billede af øverst?
Ligner da umådelig meget.
Meget, men det er VIGTIGT for mig, at der står Millencolin på
-
Oprindeligt indlæg af axasion
Meget, men det er VIGTIGT for mig, at der står Millencolin påHehe ok
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
går punkere i vans sko? De er ihvertfald ikke lige målgruppen kan jeg da godt sigeenig- skatede meget i mine unge dage og der var vans da det helt fede
-
Hvorfor købe se sko som "alle andre" går med
- Hvorfor ikke skille sig ud
-
Er også total vild med vans..
Selvom jeg ikke skater. -
Oprindeligt indlæg af Aerial
enig- skatede meget i mine unge dage og der var vans da det helt fede
Nu er der jo så også noget der hedder Punk-Ska
(Hvilket jeg er)
-
og det er? Folk der skater, som har en grøn hanekam, slidt grim læderjakke og spiller forfærdelig musik om hvordan de vil vælte systemet? :]
-
tror ikke de generelt tænker så langt......tror bare de vil se "seje" ud ligesom de andre....de gror fra det igen
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
og det er? Folk der skater, som har en grøn hanekam, slidt grim læderjakke og spiller forfærdelig musik om hvordan de vil vælte systemet? :]Hehe, det lyder som om du ikke har hørt noget til punkerne siden 80'erne.. Punk er jo ikke længere Smashing Pumpkins, Black Revolver osv. men mere Blink-182, Green Day, NOFX, MxPx, A New Found Glory, Millencolin osv. !! Og man går jo ikke i læder jakke mere, og grøn hanekam.. Der er mange stil-typer nu.. Men jajaj
-
Oprindeligt indlæg af tAshDa
Hehe, det lyder som om du ikke har hørt noget til punkerne siden 80'erne.. Punk er jo ikke længere Smashing Pumpkins, Black Revolver osv. men mere Blink-182, Green Day, NOFX, MxPx, A New Found Glory, Millencolin osv. !! Og man går jo ikke i læder jakke mere, og grøn hanekam.. Der er mange stil-typer nu.. Men jajaj
Men det er stadigvæk dårlig musik det drejer omkring
-
Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
Men det er stadigvæk dårlig musik det drejer omkring
Hvem siger det er dårligt ? Dig? og Hvis du så siger det er dårligt, er alle dine holdninger og meninger så et faktum? Det er jo smag og behag, ligesom jeg ikke kan lide trance og techno, er der nogen der ikke kan lide det..
So be it, men lad dog være med at komme med sådan en latterlig kommentar om at det er dårlig musik.. "Who are you to judge?"
-
hmmm rigtigt. hver sin smag..
jeg leder godt nok efter et par Wannabe skater sko
jeg er selv hip hoppr
og hører nok mest heavy metal, rock, hip hop, street rap (underground)... noget i stil af Ludacris, Methodman og Redman, noget Slipknot, K0rn, Adema osv
så ja hver sin smag, men de der vans kan da købes mange steder?? ved ikke om du bor på sjælland, for der kan de købes på fisketorvet og på fields
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
hmmm rigtigt. hver sin smag..jeg leder godt nok efter et par Wannabe skater sko
jeg er selv hip hoppr
og hører nok mest heavy metal, rock, hip hop, street rap (underground)... noget i stil af Ludacris, Methodman og Redman, noget Slipknot, K0rn, Adema osv
så ja hver sin smag, men de der vans kan da købes mange steder?? ved ikke om du bor på sjælland, for der kan de købes på fisketorvet og på fields
hmm, bor i stor københavn
må ikke tage ud på fields før 5 år efter officiel åbningsdato (en pagt jeg har lavet med en ven), men hvor på fisketorvet kan man få dem? hvilken butik ?