Din Mening Om Ku Klux Klan

Oprindeligt indlæg af dkwolf

*host* *host* de kristne korstog i middelalderen.... ;)

Ved ikke hvordan du vil bære dig ad med, at sammenligne middelalderen med moderne tider...

IMO: Krænker man bevidst et andet individs menneskerettigheder, bør man selv fratages disse med det samme.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Ved ikke hvordan du vil bære dig ad med, at sammenligne middelalderen med moderne tider...

IMO: Krænker man bevidst et andet individs menneskerettigheder, bør man selv fratages disse med det samme.

tjaa du har en blandet mening, du mener det er forfærdeligt at nogle folk behandler andre dårligt, men du vil selv gøre det samme ved dem.... øhhh ja tak.
    Har respekt og "kærlighed" til mine medmennesker lige meget hvilklen holdning, tro, meninger de har.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af dkwolf

tjaa du har en blandet mening, du mener det er forfærdeligt at nogle folk behandler andre dårligt, men du vil selv gøre det samme ved dem.... øhhh ja tak.
    Har respekt og "kærlighed" til mine medmennesker lige meget hvilklen holdning, tro, meninger de har.

Siger ikke jeg ville gøre et andet menneske fortræd.

Jeg siger, at en person ikke bør have ret til noget, hvis vedkommende i dén grad krænker en anden person. Til en vis grad - behandel andre som du selv vil behandles - selvom det ikke er et synspunkt jeg 100% støtter.

Jjeg KAN ikke have medlidenhed med en person, der undertrykker en anden, på den måde som KKK-medlemmer gør. Min medlidenhed går fuldt til ofret. KKK er så ekstremt, at jeg ikke mener, at de bør nyde de almene menneskerettigheder. Ikke for de udåder de begår. Det har intet med dobbeltmoral at gøre.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af tAshDa
    Da vi lever i et kristent samfund (og USA er rimelig religiøst), kan man spørge sig selv:

What Would Jesus Do ?

Ville han dræbe dem, eller ville han hjælpe dem?

Han ville snakke med dem, og få dem til at holde op.. *GG*... :)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• Mikkel --> Nemlig.

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

• Debatten herinde er rigtig god! Det eneste, som jeg lidt syntes mangler, er de indtil videre 9, der har stemt, at Ku Klux Klan har nogle gode meninger, argumenterer lidt for sig og blander sig i debatten! Det ville være fedt!

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• for min skyld må de da godt rende rundt i deres fastalavns dragter :p men syntes de skulle holde deres mening mere for dem selv.
    For mig er de ikke mere end nasisterne var, det er det samme de er ude på.

nu siger jeg ikke alle er men der er dog også en masse "sorte" der render rundt i deres "gangs" som ikke gør dem et hak bedre end KKK
    Men vi lever dog i 2005 og der er sku ik mange steder hvor der kun er hvide eller kun sort eller gule eller hva farve de ellers er....
    folk skal bare lære at leve med det, og dem som er indflyttet til et andet land skal lære at respektere det lands regler osv, kan de ikke de skulle de hjem uden advarsel.

anyway vil ikke komme ind i alt det snak :D har for mange meninger :p men svaret på dit spørgsmål vil være at KKK er da ok for dem at have, de skal bare holde deres voldlige meninger for dem selv.

Oprindeligt indlæg af HuleFanden

De dræber brutalt ''Perkere'' / Negere

Hvem og hvormange gør det? :boxed:

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Det er jo KKK Der gør det.. Som der står tidligere dræber de snildt en hel familie og brænder deres hus!

jaja, men jeg spørger om hvem de er? og om hvor mange.. altså hvis du forstår?

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

Oprindeligt indlæg af MvK

jaja, men jeg spørger om hvem de er? og om hvor mange.. altså hvis du forstår?

Aner ikke hvor mange de er ;) Hvem de er, efter min meningen: Nogle åndsboller! Simpelhend! Gad godt vide hvor jeg kunne læse mere om dem!

Aner ikke hvor mange de er ;) Hvem de er, efter min meningen: Nogle åndsboller! Simpelhend! Gad godt vide hvor jeg kunne læse mere om dem!

Nå okay, det kan egentlig også være ligemeget.. men de lyder da som en bunke røvhuller uden et liv...

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

• Jeg har ingen konkret mening om dem, ligesom så meget andet her i verden har jeg andet at tænke på

Den dag jeg får evnen til telekinesis, så ville jeg begynde at tænke over sådan nogle ting, men indtil videre hjælper mine tanker ikk på andet end fyld i mit hovede :]

Stemte En flok psykopater, der ikke har andet at tage sig til end at ødelægge de sortes samfund og liv da jeg ikk ka forliges med det de laver og i mine øjne så er det jo racisme på høj plan... :roller:

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    IMO så burde de udryddes. Magen til selvbestaltede udøvende politi og hjernedøde individer, skal man lede længe efter.
    Men nok ikke så underligt at de findes i imo et sygt samfund, som United Bløff er. :rolleyes:
    Kan faktisk i høj grad sammenlignes med terrorister efter min mening.

Hørt

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Debatten herinde er rigtig god! Det eneste, som jeg lidt syntes mangler, er de indtil videre 9, der har stemt, at Ku Klux Klan har nogle gode meninger, argumenterer lidt for sig og blander sig i debatten! Det ville være fedt!

De 10 der har stemt, er sikkert nogle, der er lige så egoistiske og lamme, som KKK.
    Eller så er det bare for at være imod, det andre stemmer - dem er der jo en hel del af rundt omkring. Eneste holdning de har - Jeg er imod alt det andre mener. :roller: :T :crazyeyes: