XP kan ikke finde Xterne efter format!

• Hey

Jeg har lige så lige formateret min spand. Men da jeg så var kommet ind i Windows, satte jeg strøm på den Xterne, hvorefter den viser at den har fundet ny Hardware (OneTouch) ligesom den skal. Den skriver, at den blev installeret og var klar til brug.
    Men den finder den ikke inde på denne computer, og jeg kan heller ikke komme ind på den via kør... Til gengæld finder den et eller andet G drev, som jeg heller ikke kan komme ind på :S

Hvad skal jeg gøre?

MVH
    Jesper | Chronic

Dell Inspiron 630M: 1.7 GHz Pentium M, 1024 MB. Ram, 100 GB. Harddisk, 8x DVD Brænder, 14.1" WXGA LCD Panel TrueLife

• har du husket at installere sp2 ? :) ..

For alm xp kan ikke køre usb 2.0 enheder, den skal som minimum opdateres til sp1 for at kunne.

Oprindeligt indlæg af FlexQ

har du husket at installere sp2 ? :) ..

For alm xp kan ikke køre usb 2.0 enheder, den skal som minimum opdateres til sp1 for at kunne.

Hehe, ja, SP2 var implementeret i XP-cd'en

Dell Inspiron 630M: 1.7 GHz Pentium M, 1024 MB. Ram, 100 GB. Harddisk, 8x DVD Brænder, 14.1" WXGA LCD Panel TrueLife

• hmm er det bare windows der finder en driver?? prøv og gå ind på produksentens hp og se om de ikke har en dreiver til den

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Oprindeligt indlæg af Karse
    hmm er det bare windows der finder en driver?? prøv og gå ind på produksentens hp og se om de ikke har en dreiver til den

Nu har jeg prøvet at installere driveren til den externe. Den fandt også drevet som den skulle.

Men nu hedder den G drev i stedet for X drev, som den SKAL hedde, og når jeg trykke på Lokal Disk (G) som den hedder nu i stedet for Maxtor Xtern som den skal hedde kommer den med følgende fejl:

G:\ er ikke tilgængelig.
    Anmodningen kunne ikke udføres, da der opstod en I/O enhedsfejl

Rettet en gang, sidst af Chronic ().

• Har du været inde i Administration - Computeradminisrtation - Diskhåndtering. Der er noget med at man skal godkende nye diske, eller noget, men det er klart når man er der

SOLTEK SL-75FRN2
    AMD Barton 2500+
    1GB PC 2700
    Asus N6600GT
    IN A THERMALTAKE

Oprindeligt indlæg af SadButTrue
    Har du været inde i Administration - Computeradminisrtation - Diskhåndtering. Der er noget med at man skal godkende nye diske, eller noget, men det er klart når man er der

Hmm, den viser den godt nok derinde når jeg tænder for den, og der står også den er Aktiv og I orden, men det er stadig som G drev, og den hedder stadig Lokal Disk, hvor den skulle hedde Maxtor Xtern ligesom jeg har døbt den første gang jeg brugte den...

Og jeg får stadig samme fejl som før når jeg prøver at gå ind på den :S
    Og foruden det går det herre langsomt, når jeg har tændt for den :(

Rettet en gang, sidst af Chronic ().

• ARGHH, jeg er krafteddeme ved at blive godt pissed off over den her fucking ekstern!!!!!!!

Jeg har installeret VIA Hyperion 4in1, hjalp ikke...
    Jeg har installeret AGP Driver, hjalp ikke...
    Jeg har installeret Mobo driver, hjalp ikke...

HVAD F#NDEN SKAL MAN GØRE???

• Ved ikke om det kan hjælpe noget, men inde i enhesshåndtering ligger den ikke under Diskdrev. Den ligger under USB-controllere... Jeg har prøvet at fjerne den derfra, og dermed tvinge den til at installere sig selv igen, men det giver stadig det samme resultat med det G drev som ikke vil åbne pga. den fejl jeg har nævnt et par gange nu :(