Sidste skoledag?

• Sidste år fejrede vi sidste skoledag således:
    - Morgenmad med lærerne
    - Opstilling til forestilling i skolens hal
    - Forestilling og underholdning af alle skolens elever, hvor vi blandt andet havde en quiz hvor vores "hovedlærere"(Dansk, Matematik/fysik, Engelsk og tysk/samfundsfag) var deltagere. Til sidst i vores lille forestilling, sang vi en farvelsang.
    - Pillede scenen ned igen(bragte instrumenter på plads)
    - Karamelkastning på skolens område
    - 11:45 eller deromkring skulle vi være af skolens område.
    - Fik lidt at drikke hos en pige fra klassen nær skolen. Indtil vores bus kom omkring 45min senere.
    - Besøg hos Fårup Sommerland og Aquapark indtil omkring 16-17 stykker.
    - Mulighed for bad og tøjskifte hjemme
    - Klassen samles og får middag hos en pige fra klassen. Hver mand medbragte selv mad til buffet.
    - Fest i en virksomhed med masser af plads
    - Det hele sluttede så omkring kl. 06-07 lørdag morgen.

Det var vores sidste skoledag i 9.
    Sidste skoledag her i 10. er dog ikke helt fastlagt. Men vi skal ihvertfald til Fårup Sommerland igen, igen.

Ang. tøj og udklædning; Tænk kreativt :))

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• vi vækkede lærene kl 4:00 om morgenen,
    kl 9 kastede vi karameller(har ligget i fryseren hele natten)
    kl 10 skulle vi lave morgenmad og kaffe(med afføringsmiddel i) til lærene:D
    kl 11: skulle vi rundt i klasserne og kaste karameller, hvor vi fik 1. kl. til at ligge i en kæmpe bunke:D

kl 19 mødtes klassen til fælles spisning, og derefter :drink: hele natten

• Vi var nogen stykker der havde lånt nogen klæd-ud jakkesæt, og så var vi ellers 5-6 stykker klædt i det samme lyserøde outfit :crazyeyes:

Ellers var det noget med morgenmad med lærerne, karamel + melkastning på skolen. Vi bandt vidst også nogen 8. klasser til stole osv, med tape. :T

Herefter ind på "føllet", et offentligt anlæg her i middelfart, hvor vi sad og drak det meste af eftermiddagen med alle de andre skoler, og alle drankerne.

Fællesspisning om aftenen, og så i byen resten af natten :drink:

• Hmm, det lyder meget som det dem på vores skole gjorde :D Hvilken skole går du på?

• Ok, øl det er første prioritet !:P

Men hvad så med tøj? Jeg har nemlig tænkt på Gangstar/Mafia style altså en genbrugs jakke sæt ( billigt helst) med sådan nogle striper ned eller så bare et sort jakke sæt, og så en fed hat!

Men hvad synes i ?

• mooning på taget, fodboldkamp og vandballoner :))

derefter kan jeg kun huske at jeg havde en flaske sorte svin og jeg vågnede op på gulvet hos en fra klassen :] :roller: :))

med hensyn til udklædning, er hvidt tøj perfekt, og hvis man er pige er det et must med sort undertøj :] ;)

• Ka squ ikk huske det, men det har bare været det sædvanlige.. Vi havde også en del restriktioner pga. sidste års overstyrligheder :) Vores parallel klasse fik en stakkels knægt til at bryde sammen i gråd pga. de prisoverrækkelser vi lavede (Tror det var årets dårligste tøj smag eller sådan noget halløj..)

Har faktisk haft 2, efter 9. og en efter 10. :D

Oprindeligt indlæg af Garfield
    Jeg havde ikke nogen sidste skoledag :( jeg lå med 40 feber og halsbetændelse... NEDEREN! Det skulle ellers ha været fedt :(

Trøst dig med at de andre garanteret også lå syge bagefter så :))

• 1. druk hos en fra klassen
    2. morgen mad på skolen
    3. teater ting i gymastik salen
    4. ned i en park hvor alle skollerne mødes og :drink:
    5. fest hos en fra klassen om aftenen og :drink:

var vist mere eller mindre sådan det gik.. husker dog ikke så meget af det selv om det kun er et års tid siden.. :))

Oprindeligt indlæg af axasion
    Hmm, det lyder meget som det dem på vores skole gjorde :D Hvilken skole går du på?

Lige nu går jeg på Seminarieskolen, som sjovt nok ligger lige ved siden af lærerseminariet.

I 9. klasse gik jeg på Frejlev skole lidt uden for Aalborg(10-12 km. fra centrum).

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• Min sidste skoledag forløb således:
    -Morgenmad med lærerne
    -Suge nogle bajere og finde udklædingen frem og tage den på.
    -Kaste med karameller i skolegården og gi alle børnene vand ( vi måtte ikke bruge andet end vand, og man måtte heller ikke drikke på skolens grund, hvis man overtrådte reglerne ville man ikke kunne komme til eksamen og skulle gå 9. klasse om :/)
    -1 times tid efter karamelkastning blev vi hentet på en brandbil som kørt gennem skolegården ud på skolens boldbane hvor vi så spillede fodbold mod lærerne
    -Bagefter tog vi ned til Dronningdammen/Ridebanen og sugede bajer, og tog derefter på bakken. Om aftenen var der fest på Stampen, som var pænt neder :/

Stille og rolig sidste skoledag, har klart prøvet noget der var sjovere, og var ikke vildt stiv :/

A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.