Hos mig er det typisk mellem 12-15

Pakke Posten!
-
-
ja før kom de også ved 18-19 tiden ved mig... men nu kommer de sku mellem 16-17 det er lidt provo for der er man ikke altid lige hjemme...
Men også en anden ting så har jeg også lagt mærke til at de sku ikke gider banke på mere eller bruge ringe klokken... før i gamle dage
vis ringeklokken ik lige virkede så fik døren et ordenlig smel.. sådan skal det være :D... men nu smider de bare kortet i brevsprækken selvom vi skal få det med omdeling... vi snuppede dem idag... da vi ventede på det nye 1 GB sd-lort som jeg havde bestilt
-
Bor på LANDET - Fjellerad :D...
Her er posten OK :).. De kommer mellem 10 & 11, og hvis man ikke er hjemme, kan pakken afhentes 100m væk fra vores hus efter kl. 12:00
-
I KBH V kører pakkeposten i tidsrummet 16-21. De plejer at være her omkring kl. 1930. Hvis jeg/vi ikke er hjemme forsinker det tingene lidt, da sedlen så først vil komme dagen efter (hvis det lokal postbud ellers gider tage den med) og så kan pakken alligevel først afhentes efter kl. 13...
-
Her kommer pakkeposten gerne mellem 8 og 10 om morgenen. Lidt ærgeligt, da jeg så ikke har mulighed for at tage imod mine pakker der løbende dukker op, og grundet arbejde kan jeg altid først afhente tingene dagen efter de egentlig er kommet. Heldigvis var den gamle hjemme idag da der kom en pakke til mig, så nu ligger der 1GB BH5 og venter på at blive smidt i maskinen så snart det er fyraften.
-
Oprindeligt indlæg af GiZzZa
Hos mig er det typisk mellem 12-15også her
-
mine kommer mellem 9-16
Forskelligt hver gang. lidt træls.men jeg er alligevel ikke hjemme
(information kommer fra damen som har fri for tiden)