Hvad er det med SHG's "support"?

• Ja, hvad er det med dem?

Jeg sendte for 14 dage siden et Max3 kort ind til dem, og det blev ret hurtigt testet defekt. For få dage siden får jeg så en mail om "Vi kan desværre ikke bytte det nu", hvor på jeg spørger dem hvorfor, men står stadig uden svar. Tidligere i dag prøvede jeg så at komme igennem per telefon til dem, og kom overraskende nok direkte ind som nummer to i køen (plejer at være nummer 7-10), men alligevel, efter 20 minutter var jeg så nummer ét i køen. Fuldstændigt ubrugeligt, og hvordan kan en forhandler som SHG være 20 minutter om at ekspedere to kunder? Det er simpelthen for ringe.

• De har åbenbart kunder nok og så behøver man ikke behandle dem ordenligt. :roller:

Jeg har selv oplevet deres såkaldte service og p.g. af det, handler jeg ikke der mere.

Imponerende at du fik en mail om, at det ikke kunne byttes nu.
    Som du selv kom frem til - den mail kunne ikke bruges til noget som helst.

• ja jeg kan kun nikke genkendende til dit problem, jeg sendte mit gfx der ind, for over 10 dagesiden, og har ikke set en krone endnu, og så ringede jeg der ind, og fik en ubehøvlet supporter i røret, som sagde at de var i dees gode ret til at vente 14 dage med at udbetale mine penge. jamen? ... hvorfor må jeg ikke få mine penge nu? ...

Og rma... den tager tid, har den gjort de 4 gange jeg har haft noget der inde. :s

• Ingen dårlige oplevelser med SHG's RMA herfra. Havde en P4 der var over to år (hvilket giver dem ret til ikke at bytte den), men jeg sendte den til RMA og fik en ny (ny på den måde, at den var brugt men virkede). Det synes jeg sådanset er fint nok ...
    Dog er SHG ikke ret venlige når man handler med dem erhvervsmæssigt ... Der er D-C-S.dk (Compumail) anbefales.