Advarsel #¤"#¤ Blacklist?

• Hej.. Måske er det et forkert sted at skrive det, men så må admins altså lige flytte den :) Jeg mener dette er meget vigtigt og at vi må beskytte hinanden så godt som vi nu kan. Formålet med denne tråd er at skabe en diskussion om en evt. Blacklist af brugere man ikke skal handle med her på tweak.dk

Jeg har for nyligt købt og betalt et ATI X800XT som jeg aldrig fik. Jeg har truet med at melde ham til politiet, og fik omsider en sms idag, hvori der stod.
    "Bare meld mig til politiet, jeg har alligevel brugt de 2600kr.-". Det er sq utroligt at disse mennesker findes! Anyway så er det blevet anmeldt, men politiet mener ikke at jeg skal forvente at se pengene. Jeg har senere fundet ud af at han er en kendt svindler og har lavet lign. nummer med "Dzeroe" her fra tweak.dk

Jeg kan fortælle at denne svindler hedde Martin Hansen og kommer fra Greve. Han går under nick: WinXP. Lad være med at handle med ham!

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Oprindeligt indlæg af søndergård
    Hej.. Måske er det et forkert sted at skrive det, men så må admins altså lige flytte den :) Jeg mener dette er meget vigtigt og at vi må beskytte hinanden så godt som vi nu kan. Formålet med denne tråd er at skabe en diskussion om en evt. Blacklist af brugere man ikke skal handle med her på tweak.dk

Jeg har for nyligt købt og betalt et ATI X800XT som jeg aldrig fik. Jeg har truet med at melde ham til politiet, og fik omsider en sms idag, hvori der stod.
    "Bare meld mig til politiet, jeg har alligevel brugt de 2600kr.-". Det er sq utroligt at disse mennesker findes! Anyway så er det blevet anmeldt, men politiet mener ikke at jeg skal forvente at se pengene. Jeg har senere fundet ud af at han er en kendt svindler og har lavet lign. nummer med "Dzeroe" her fra tweak.dk

Jeg kan fortælle at denne svindler hedde Martin Hansen og kommer fra Greve. Han går under nick: WinXP. Lad være med at handle med ham!

der kommer ingen Black LIst på tweak prøve engang at søg under OFF topic ;)

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Findes der så ikke andre steder på nettet som har?

• Super - lige nøjagtig sådan noget jeg søger!

• Tjo, han sagde at de ville vurdere sagen, men at jeg ikke skullle regne med at få pengene tilbage. Jeg skulle skrive en snail-mail med de oplysninger og mails jeg har modtaget fra ham.
    Mine forældre skal til KBH i denne uge og de kigger derfor forbi hos "Gerningsmanden" men det er nok begrænset hvad det kan føre til - desuden er sælgeren døv :dots: Hvilket også betyder at jeg ikke kan ringe til ham.

NB: Har lige fået en sms om at jeg får pengene tilbage når han engang får tjent nogle.

• Søndergaard, kan du ikke i en PM skrive hvis du har mere info om ham? Jeg syntes det navn og så han bor i Greve virker bekendt. Jeg er nemlig blevet snydt i en handel ang. en cpu og ram...

Oprindeligt indlæg af søndergård
    NB: Har lige fået en sms om at jeg får pengene tilbage når han engang får tjent nogle.

tror du selv på at sådan en røv kommer med dine gruker?

det er fandme da surt det der, men det er sq godt dine gamle tager over til ham, for 100 på at han ikke en skid er døv.

Oprindeligt indlæg af PimpF
    Søndergaard, kan du ikke i en PM skrive hvis du har mere info om ham? Jeg syntes det navn og så han bor i Greve virker bekendt. Jeg er nemlig blevet snydt i en handel ang. en cpu og ram...

Har lige sendt...

Oprindeligt indlæg af FlexQ

tror du selv på at sådan en røv kommer med dine gruker?

det er fandme da surt det der, men det er sq godt dine gamle tager over til ham, for 100 på at han ikke en skid er døv.

Øhh, nej det tror jeg ikke. Tja, det er fint nok at de gamle kigger derover, men det er sq surt at jeg ikke kan komme med! Burde ikke være noget ens far skal klare når man er 21 og vejer godt 110Kg ;) De andre jeg har snakket med bekræfter at han er døv, og man kan ikke ringe op til hans tlf. numre - kun sms virker, hvilket også bekræfter det.