hmm WoW? hva sker der..

  • Lige siden jeg allerførste gang hørte om World of WarCraft har jeg lige siden gået og slet ikke kunne vente. I mellemtiden købte jeg så Lineage 2 som jeg så ville spille først fordi jeg havde hørt en masse dårligt om WoW betaen. Siden har jeg mange MANGE gange fået rigtig meget lyst til at spille det fordi jeg har hørt så meget godt om det og læst så meget fedt om det. Men hver eneste gang jeg får lyst til at spille det går jeg ind på worldofwarcraft.com og glor lidt rundt på screens osv. Og det afskræmmer mig godt nok.. Grafikken stinker bare for vildt! Det tror jeg virkelig ikke jeg ville kunne holde ud at sidde og glo på? Eller er det bare mig?? :lame:

  • Hey, Jeg har spillet det rigtig meget, spiller det også lige nu. Og jeg syntes altså ikke at grafikken stinker. men tvært imod. den er rigtig god. hvis man har en maskine der tillader det. Men wow er så godt lavet med så mange ting man kan at, hvis man syntes grafikken ikke er så god, vil man stadig spille det pga alle de fede ting der er i spillet.



    EDIT: Ja, det er bare dig.

  • Grafikken er sgu helt fin. Ægte blizzard grafik. Det er jo ikke meningen det skal være fotorealistisk.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Grafikken er sgu helt fin. Ægte blizzard grafik. Det er jo ikke meningen det skal være fotorealistisk.


    Nej nej self. ikke fotorealistisk.. Meeen.. Kantede og mærkelig?`Det kalder jeg godt nok ikke for blizzard grafik.. Deres trailer for WoW! Se DET er blizzard grafik. De mistede den ved Warcraft 3. Der er for meget tegnefilm over det. Og det er alt for kantet :] Nu har jeg naturligvis ikke set det på min egen maskine men jeg har godt nok gloet på mange screens hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyrus


    Nej nej self. ikke fotorealistisk.. Meeen.. Kantede og mærkelig?`Det kalder jeg godt nok ikke for blizzard grafik.. Deres trailer for WoW! Se DET er blizzard grafik. De mistede den ved Warcraft 3. Der er for meget tegnefilm over det. Og det er alt for kantet :] Nu har jeg naturligvis ikke set det på min egen maskine men jeg har godt nok gloet på mange screens hehe


    ville den ikke være ret kedeligt, hvis alle spil lignede hindanden, warcraft grafik stilen er perfekt.

  • cool endnu en Sønderborg rocker ;) Jeg synes bare den virker meget kantet. Som om spillet kun er halvfærdigudviklet.. Men ender sikkert stadig med at spille det før eller siden...

  • HVIS i ville se efter...så er der brugt en DEL bump mapping og andre MEGET nye gfx metoder(wetlands-itziu(stavehat)-se bare solen) ...MEN hvis man bare ser man bare ser det hurtigt..så JA det er ikke den bedste gfx . MEN prøv at se ORDENTLIGT efter, se så ser i de små perler, elsker virkelig wetlands om natten...der kan man VIRKELIG se god gfx :]