JA SIDDER HER OG RÅBER, PRØVER AT OVERDØVE KØLEREN PÅ MIT NYE 6800LE!!!
hehe...
ja, fik så samlet min shuttle i går, fik en sn95g5 V5, den er virkelig nem at samle, et var slet ikke det, men der manglede strømstik. Der kunne ikke være til 2 hdd's, et gfx og et cdrom drev, hvilket der faktisk er plads til.
Så måtte lave min egen Y-deler til molex, og så kan jeg ikke få cover på endnu fordi at det gfx ikke har strømstik i røven, det står 90 grader ud fra kortet.
nogen der har en ide om hvor jeg kan købe en y-deler, og et 90graders stik?
Da jeg så fik monteret gfx var det til stor overraskelse at kortet faktisk overdøvede mit anlæg. det skruede ned for hastigheden, men alligevel larmer det så meet, at græsset uden for vinduet er gået ud, og jeg sidder med hørepropper og høreværn på for at slippe for at få blæst mine ører af.
nogen der har et forslag til en meget lille køler jeg evt. kan bruge?
Nu er det jo et LE kort, så vil gerne have det moddet med det hele, sådan at det bliver noget ordentligt noget, men hvordan? hvordan skal jeg åbne alle pipes ig shaders?
+
hvilke clock frekvenser skal jeg skrue den op på?
Jeg har kørt en super pi på den, (A64 3500+) og den rammer de 43sek på 1m, hvilket jeg syntes er MEGET dårligt. nogen ide om hvad det kan være?
/efter installation osv. kiggede jeg i bios, og den var 36 grader, det kan man jo kun sige er okay.
men hvis der er nogen der kan hjælpe mig med mine probs her, så vil det være kanon.
Mvh.
FlexQ