Webspeed + Mcafee Firewall.

  • Her er jeg jo slet ikke på hjemmebane. En jeg kender har lige fået webspeed - og kunne ikke få det til at køre. Han kunne overhovedet ikke komme på nettet - og TDC support sagde at det kunne være pga. en firewall.


    Da jeg skulle guide via tlf. - og han er lidt PC-mongol kunne jeg ikke umiddelbart løse det på anden måde end ved at få ham til at afinstallere sin firewall. Det er jo langt fra optimalt - og det må sgu da kunne lade sig gøre at have firewall kørende - og så bare lave de rigtige indstillinger.


    Nogen der ved hvordan man lige fikser den slags. Havde det været alm. ADSL - så havde jeg jo selv vidst det - men webspeed er sgutte noget jeg har skulle guide folk i før..

  • kører med webspeed og zonealarm virker fint her. virker også med norton firewall

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815

  • Har selv webspeed med Norton.. Ingen problemer! Har tidligere haft netop McAfee - heller ingen problemer!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Har sat webspeed op tre forskellige steder med både McAfee og Norton uden problemer.



    Hmm - forstår det sgu heller ikke helt. Kører selv Mcafee uden at skulle lave nogle specielle indstillinger. Måske jeg bare skal installere det igen - når jeg en gang sidder foran PC. Den slag er altid lidt svært at fixe via tlf.