K: Hardball våben

Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Det må være sådan en. Hvor hårdt skyder den og sælger du??? :D

jep det er den.. den skyder jo som et luftgevær skal og kammer face hver gang :D ej men den rammer sku meget godt. om jeg sælger den.. det kommer and på hva du vil give ?

Oprindeligt indlæg af BukkeMand

Hehe... Den der shotgun må hun ku' mærke... overvejer det:D

Ok!!! Er det præcist og noget sigtekorn... Skal være præcis :P

Sad lige og tænkte, pga. jeg blev ramt af en riffel lignende pistol engang, og den gik lige ind i huden, det var denne her: http://hardballshoppen.dk/prod…f211110504b628eb39fa53b76

Men den må du for satan ikke skyde hende med, 500FPS er sygt på 10 meter afstand, gik ca 1cm ind i låret på mig, da jeg blev skudt over 20meter.

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

Rettet en gang, sidst af Cobber ().

Oprindeligt indlæg af Alex

Sad lige og tænkte, pga. jeg blev ramt af en riffel lignende pistol engang, og den gik lige ind i huden, det var denne her: http://hardballshoppen.dk/prod…f211110504b628eb39fa53b76

Men den må du for satan ikke skyde hende med, 500FPS er sygt på 10 meter afstand, gik ca 1cm ind i låret på mig, da jeg blev skudt over 20meter.

Det er sgu da psyko... 1cm :camp: :D

Da jeg ik er den store Rambo og ik kender til priserne vil jeg høre alle jer der har et tilbud om at skyde ca. tal af, for er på bar bund....

• Altså hvis du bare skal "drille" din lillesøster, er en manuel pistol helt fin.. bare en til 300,- Den kan nu godt give blå mærker... :)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet en gang, sidst af MvK ().

Oprindeligt indlæg af MvK
    Altså hvis du bare skal "drille" din lillesøster, er en manuel pistol helt fin.. bare en til 300,- Den kan nu godt give blå mærker... :)

"ok:D Men vi har en masse skadedyr hjemme ved os. Dvs: Rotter, Roger osv. der gør livet surt for mig og familien... Så skal bare ha' en pæn gun der kan gøre kål på disse usle kreaturer:D"
    :)) :)) :))

• Du kan få min H&K G36C plus tilbehør for 3500,-

Tilbehør er:
    1 stk maske
    2 stk high capacity magasin (300 skud)
    1 bøtte kugler
    1 stk stor batteri
    1 stk mundstykke til stort batteri
    1 stk red dot sigte

• Jeg har en Baretta gaspistol til at ligge i skuffen. Den er kun blevet brugt få gange. Den kostedet 1300kr fra ny(med gas). Eneste lille problem med den er, at magasinet er gået i stykker, så der skal købes et nyt dertil. Det koster ca. 300kr. Interesseret??? Den har ingen ridser eller noget som helst.

Ps. den skal nok skyde hårdt nok;)

• Det tror jeg det er, for den skyder nemlig ekstremt hårdt;) Men bare rolig, kuglen går ikke igennem din søster.....hun får bare et lille sår, som går væk efter et par måneder(det er i hvert fald min erfaring, da jeg frivilligt fik en til at skyde mig på ryggen med den:) )

• Den er MAX vild.. man får storer mærker af den.. taler af efaring.. har den selv men den justerbare hopup er gået i kage, så den skyder små 6 meter og så ryger kugler bare op ad.. det ser ALT for spass ud, men MEGET ubrugeligt i kamp. såå :D

- Men jeg har et magasin hvis det ku ha interesse?

Mvh Mads :T

• den Beretta 92 F ser dælme farlig ud 8o

jeg syntes at det er over grænsen med 310FPS. så begynder det sgu at blive farligt!

EDIT: kiggede lige lidt på anmeldelserne:

"HEY ALL

Det har våben styrer...

Mig og en af mine vener var ude og skyde så mødte vi nogle venner så sagde vi skal vi lige have lidt krig så sagde de ja...
    Så gik vi hjem og klædte os på så da vi var kommet igang med kampen stormede vi og jeg skød en med skater-bukser og han fik en stor blodsamling og gik 2 skridt så faldt han om vildt fedt snere løb han tør for kugler så nakkede jeg ham med 6 sku så begyndte han at tude så vendte jeg bare rykken til og kig vildt fedt og koldt hehe kan kun anbfale den pga. Design og vægt og styrke/kraft den styre for hårdt"

sådan en knægt burde få en M4 op i røven og skydes indtil magasinet var tomt! :camp:

Oprindeligt indlæg af Vigilant
    Den er MAX vild.. man får storer mærker af den.. taler af efaring.. har den selv men den justerbare hopup er gået i kage, så den skyder små 6 meter og så ryger kugler bare op ad.. det ser ALT for spass ud, men MEGET ubrugeligt i kamp. såå :D

- Men jeg har et magasin hvis det ku ha interesse?

Mvh Mads :T

Jeg kunne godt bruge det mag. :T

Hvis altså bukkemand ikke lyster ;)