Zzzz???

• Prøver du at finde frem til om folk synes det er bøsset at skrive alle s'er med z'er eller?
    Undskyld men forstår ikk spørgsmålet :boxed:

Synes det er fint nok hvis folk gør det.. Det eneste sted jeg gør det er med føzdag..

Det er måske lidt bøsset hvis man også udtaler det sådan, men har squ ikk noget imod folk der skriver det sådan..

Oprindeligt indlæg af Burger
    Det var dog en mærkværdig afstemning .. Kan virkelig ikke se hvorfor det skulle være bøsset ..

Det er da nærmere en samling hjernedøde poptøser/drenge der bruger sådan et sprog .. ;)

DEt er tøzzer der har valgt at man skal skrive sådan her.... zå zynes bare lige det skulle en tur op og vænde ik zå?

du må sgu indrømme at hvis du så en dreng skrive det så ville du nok slå ham rimelig hårdt :D

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

DEt er tøzzer der har valgt at man skal skrive sådan her.... zå zynes bare lige det skulle en tur op og vænde ik zå?

du må sgu indrømme at hvis du så en dreng skrive det så ville du nok slå ham rimelig hårdt :D

Ja men kun fordi man ikk slår på piger :))

Det gør jo bare at man ska bruge dobbelt så lang tid på at læse en sætning :rolleyes:

• ærlig talt synes jeg det er lidt irriterende nogle folk skriver på den måde idag, synes det er grimt og for poptø(z)eagtigt ;)

Men synes ikke man kan sige det er (bøsset)..

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Der er rent faktisk også drenge der gør det .. Var der i hvert fald da jeg forlod Jubii Chat for nogle år siden .. Og du kan se det samme på Ofir .. Såeh ..

Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hvad sker der for det forum.. Godt nok er det et off-topic.. Meeeen..

hvad er din mening Bubbi? det kan godt være du mener det er lame måske er det... Men du kan sgu godt svare i stedet for bare at hamre det ned??

det er sådan noget som ligesom ødelægger meningen med et indlæg...

Nårh..

men det lyder lidt som om jeg bliver nedstemt men kom nu lige :D

Der er rent faktisk også drenge der gør det .. Var der i hvert fald da jeg forlod Jubii Chat for nogle år siden .. Og du kan se det samme på Ofir .. Såeh ..

jamen er det ikke lidt klamt ??

• Han mener sikkert bare at det er noget underligt at spørge om på et hardware/software forum.. SELVOM det er i Off Topic.. Har jeg forstået dig ret Bubbi?

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Han mener sikkert bare at det er noget underligt at spørge om på et hardware/software forum.. SELVOM det er i Off Topic.. Har jeg forstået dig ret Bubbi?

det kan da godt være at det er det han mener men hvis han skal kommenterer sådan noget ville det så ikke kun være rimeligt at han så samtidig svare på spørgsmålet... for ellers er der jo ingen mening med den post ?

jamen er det ikke lidt klamt ??

Jeg kan ikke se det klamme i det? Hvorfor skulle det være det? Det er da først "klamt" når man tillader sig at generalisere som du gør med den her tråd!

IMO er det derimod en mishandling af det danske sprog, og forstår godt, hvorfor der er så mange unge mennesker der ikke læser og skriver ret godt, sådan som der bliver skrevet i dag ..

Jeg kan ikke se det klamme i det? Hvorfor skulle det være det? Det er da først "klamt" når man tillader sig at generalisere som du gør med den her tråd!

IMO er det derimod en mishandling af det danske sprog, og forstår godt, hvorfor der er så mange unge mennesker der ikke læser og skriver ret godt, sådan som der bliver skrevet i dag ..

100% enig. :)

Hader når folk bruger det. :/

Dog stemte jeg TOTALT BØSSET ;)