Det er sq ikk bøsset.. Det er poppet. Der er en forskel..
Og da jeg hverken er bøsse, eller pop-dreng HADER jeg folk der skriver sådan.. En tøs ka godt blive tilgivet i ny og næ, så længe det blir holdt under bag overdrivelsens smalle dørtærskel..
Hvis en dreng/fyr/knægt/whatever skriver det, så plejer jeg bare og ryste på hovedet af det.. Det er klamt.. Men det er nok forskelligt fra person til person hva man sys om det..
Zzzz???
- Helmer
- Lukket
-
-
Oprindeligt indlæg af AtoM!C
D R zQ da VæRRe NåR FolkH zKriVeR ZåDanH HeR!ZyNeZ iKKeH D R BøZZeT At ZkriVe MeD Z!
ViL BaRe HelZt iKKe zE på D!Jep, godt eksempel på Arto.dk
-
Oprindeligt indlæg af MvK
Jep, godt eksempel på Arto.dk
Ja, der er godt nok mange derinde der skriver sådan
Giver burger ret, der er intet at sige til at danske børn staver dårligt! -
Vil lige dele en historie med jer, for et par år siden arbejdede jeg i føtex, og jeg får en sms fra en af mine kolleger som spørger om jeg vil tage hans vagt... og slutter sms'en med "pleeeaaaze... kramz henrik..." :ban:
Ingen fare for han fik sin vagt byttet
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Vil lige dele en historie med jer, for et par år siden arbejdede jeg i føtex, og jeg får en sms fra en af mine kolleger som spørger om jeg vil tage hans vagt... og slutter sms'en med "pleeeaaaze... kramz henrik..." :ban:Ingen fare for han fik sin vagt byttet
det er lige sådan noget jeg mener
det er simpelthen for meget ???
-
Oprindeligt indlæg af AtoM!C
D R zQ da VæRRe NåR FolkH zKriVeR ZåDanH HeR!ZyNeZ iKKeH D R BøZZeT At ZkriVe MeD Z!
ViL BaRe HelZt iKKe zE på D!åHr hvAD maYn! R dU Oz nEDe M å zKriv' zådAN hR?¿ *gG* V dOw zægZe LiDt pÅ MzN MåZKe? *GmF*
-
Stop nu de tåbelige og latterlige tråde og afstemninger. Det ender med det rene pladder og vi jager gode fornuftige brugere væk.
Godt nok er det OT - men det behøver jo ikke ligefrem ende med Off-Off-OffTopic !Endnu en gang - tænk jer om inden i poster.
Lukker tråden, da jeg heller ikke kan se hvorfor bøsser skal nedgøres igen igen.
Hvis der er nogen der har problemer eller spørgsmål - så er jeg klar via PM !