Hvor gammel er du??


  • Hvor er du dog poetisk ;) men det ændrer altså ikke på din alder!
    Modenhed kan ca afvige 7 år, det må være lidt svar til dig!
    Er 20 år selv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Så kom seniorm8 på banen - long time no see ;)


    Men der er kun 1 advarsel når det kommer til mig - ellers er det ud. Almindelig respekt er det mindste vi kan forlange af hinanden.


    He he... Hej ven.
    Helt enig. Man kan godt have forskellige meninger, uden at blive personlig og bruge grimme ord. ;)

  • wow man kan da heller lade jer være ret længe af gangen før der sker noget 8o
    vil da tillade mig at komme med noget konstruktivt for en gang skyld :


    Jeg er 25 (næste år så tæller jeg ikke mere)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Kan godt være han ikke er stueren, ham Patrick S, men han er sgu da underholdende..... :D
    Jeg er i øvrigt 34, bare lige for ikke at komme off-topic. Selv om det er en lam tråd.


    Begyndte sq også at klukke lidt over det crap han fyrede af :)


    Nå men er 17 og der er 11 mdr til jeg blir atten... :dance:

  • Quote

    meget meget sørgeligt :( overvejer faktisk ret så meget og skride lige nu :S



    Så så "lille" Ori - smut du over til Hanse'man og få en stift til dine slidte nerver.


    TIL Patrick: God damn allmighty - du er samme årgang som min datter - håber fandeme ikke hun opfører sig på samme måde som dig. Du er et lysende eksempel på at diverse kritikere har ret når de mener at Tweak mere og mere ligner en fucking børnehave... :roller: :roller:


    BTW: Alder er noget man har og ikke taler om - lige som med penge - hmmmmmmm - nå nej - det er jo noget man snakker om - men ikke har - fan's... :T

  • Quote

    PATRICK => Hvis du ikke stopper det sprog herinde med det samme, så lukker jeg din bruger med det samme.


    Du skal fa***** ikke tale sådan herinde - er det forstået ? !!!!


    Hmmmm - mon den Lille dværg... ;) - skal have et quote-kursus - ok ok du gjorde det jo nok for at understrege en pointe - men daaaaaaaaamn det er irriterende med de mega lange posts - med alt muligt bræk vi allerede har måttet læse en gang... ;) ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Hmmmm - mon den Lille dværg... ;) - skal have et quote-kursus - ok ok du gjorde det jo nok for at understrege en pointe - men daaaaaaaaamn det er irriterende med de mega lange posts - med alt muligt bræk vi allerede har måttet læse en gang... ;) ;)


    hov hov hvad med dig selv

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    hov hov hvad med dig selv



    Øøøøøøh - endnu en gang ANER man ikke hvad helvede du snakker om.


    1. Jeg "kommenterer" et af Aerial's indlæg - Hvad blander du dig i det for.


    2. Mit indlæg omhandler overhovedet ikke dig.


    3. Hvis du mener at JEG skal have et kursus i quote - så tag lige at læs mine posts. Udover denne her (hvor sammenhængen kræver det) - så quoter jeg ALDRIG andet end det indlæg som EN person har skrevet. Jeg medtager ALDRIG - som visse andre - et hav af andre indlæg.


    4. Hvis din kommentar går på det med dværgen - så er jeg ret sikker på at jeg er en af de få som både kan tillade sig at kalde Aerial dette - og slippe afsted med det. Det kommer faktisk helt eksakt af: The Oil Sniffing Midget From Hell. Det lille navn ligger der en længere historie bag - som Aerial - jeg og et par andre er involveret i - og jeg er igen 100% sikker på at Aerial trækker på smilebåndet når vi en sjælden gang kalder ham for dette lille kælenavn. Du kan jo kigge på hans nuværende signatur - som giver et lille hint om hvor navnet stammer fra. Hvis han ikke ville have at vi brugte det ind imellem - så er jeg ret sikker på at han nok selv skulle gøre opmærksom på det.


    5. Hvis du så ellers gad lukke en vis legemsdel - og skrive indlæg som man ikke skal være på skovsvampe for at fange ideen i - så ville det sgu være lækkert.. :roller:


    6. JEG HADER SNE.


    7. JEG FUCKING HADER SNE.


    8. JEG ER FUUCKING TRÆÆÆÆÆÆÆÆÆT AF ALT DET FUCKING LORTE SNE.


    9. Hmmmm - Nå de har nok fattet det..... :] :O