QuoteOprindeligt indlæg af Patrick S
Cry me a river!
Så skrid da fra det her forum.
Du har da en **** slettet****.
Cry me a river!
Så skrid da fra det her forum.
Du har da en **** slettet****.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af GiZzZa
Hmm... Er du fra hol.dk
Fylder 18 om ikk så lææænge!
næ jeg er fra ishøj
næ jeg er fra ishøj
Sjovt ... ... Lyder fuldkommen som om du er fra gul stue i den lokale specialbørnehave, med den opførsel du lægger for dagen - tag dig dog sammen, eller smut...
tror du DU er gud eller hvad din wannabe admin
Nææh. synes bare det er røv irriterende at en tråd skal blive spoleret pga. du ikke kan styre dig. Læs lidt, jeg er ikke den eneste der synes det, men jaja, ikke min konto der snart står til sleting.
tror du DU er gud eller hvad din wannabe admin
Faktisk må tråden her være lame, da jeg lige havde lavet en magen til (med en poll) som folk mente var meget lame, og som åbenbart blev slettet meget hurtigt... men jeg har vel bare misforstået off-topic forumet
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
Faktisk må tråden her være lame, da jeg lige havde lavet en magen til (med en poll) som folk mente var meget lame, og som åbenbart blev slettet meget hurtigt... men jeg har vel bare misforstået off-topic forumet
Det var det jeg mente og "skrev" i starten, men * * * * * * * * * * * * Slettet !!!!!
QuoteDet var det jeg mente og "skrev" i starten, men en eller anden ***slettet*** skulle spille stor i kæften
Nu har en Moderator bedt dig om at stoppe, men du vælger bare at fortsætte -
er omgivet af børn.. jesus jeg ka heller ik se hva vi ska ha alle de skide tråde for.. den her alders tråd har vi haft like 5 gange nu.. det er altså ved at være for langt ude
QuoteDet var det jeg mente og "skrev" i starten, men en eller anden ***slettet*** skulle spille stor i kæften
Okay... du ER fra HOL.DK...
og jeg sys du skal smutte tilbage der...
Her klik her og du er på den rette vej!
(PS. Har redigerede den så mange gange da den driller.. hehe)
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af GiZzZa
Okay... du ER fra HOL.DK...
og jeg sys du skal smutte tilbage der...
Her klik her og du er på den rette vej!
(PS. Har redigerede den så mange gange da den driller.. hehe)
Nej har aldrig været der hvor ligger det?
Jeg er 17.. Fylder 18 her d. 17/06
du kan da starte med at klikke på linket!
****slettet
**** SLETTET*****
***slettet***.
Altså jeg vil sige - du reklamere ikke ligefrem for folk fra Ishøj...
kan i børn ik bare snart holde kæft? det er belastende og høre på...
Luk nu bare spalten, det er da pisse irriterende at skulle scrolle sig igennem alt det lort I lukker ud, bare fordi man gerne lige vil læse tråden igennem.
14..
luk **** slettet****
http://www.arto.dk - værsgo'
Jeg kan begynde at tage kørekort på næstre fredag, dvs at jeg er født 11. juni '87.
damn det er for meget det her en admin der vil være så venlig at lukke denne tråd?
hvorfor begynder i nu med at komme ind på folk fra ishøj og hvorfor snakker i som i gør? det er da simpelthen for tåbeligt ...... der er at pm system... så slipper andre for at høre på det...
det kan godt være det var en lam tråd og så videre, men det betyder ikke at i skal begynde at kritisere hinanden jeg synes din opførsel patrick er fuldstændig tåbelig og også din pow men vil i ikke godt stoppe det pis eller skal admins gøre det?