Spil på TV2 ?

Oprindeligt indlæg af jurban
    Jeg spiller også.. Men er VILDT dårlig til det meste der inde, så hvis der findes endnu en der er vildt elendig til det meste, SÅ er jeg frisk en gang imellem. Jeg er en super god taber, og en irriterende vinder.[/

Men heldigvis for det, vinder du aldrig *GG* :))

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Men heldigvis for det, vinder du aldrig *GG* :))

Det jo lige det!
    Derfor:
    Annonce:
    Søger elendig spiller :D :D

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Oprindeligt indlæg af learner

heller ikke her, neej hvor kan tråden jo blive lang, hvis alle dem som ikke spiller derinde skal poste i tråden :boxed:

Hey du, hun er ny herinde.. Vælg lige en lidt "sjovere" tone næste gang, tak

Undskyld for OT ;)

Hehe, ja det må være længe siden - det her er hvad der står i din profil:
    grillrotten
    Offline > sidst set 01/01 @ 01:00

Så vidt jeg ved at det vist et udtryk for at det er over et år siden profilen sidst var aktiv :P - Men sig da bare til, så kan vi da finde ud af noget hvis du vil ;)

hehe... det kunne være 1/1-05 .... men det kunne også være Januar 01 .... dont know ... :))

men ja, det er lang tid siden ... Men må da se om jeg kan finde lidt stener-tid på et tidspunkt ... :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

hehe... det kunne være 1/1-05 .... men det kunne også være Januar 01 .... dont know ... :))

men ja, det er lang tid siden ... Men må da se om jeg kan finde lidt stener-tid på et tidspunkt ... :))

Hmm... Lidt sjældent at folk er inde og spille på tv2.dk kl 1 nytårsaften ;) :))

Hmm... Lidt sjældent at folk er inde og spille på tv2.dk kl 1 nytårsaften ;) :))

1/1 er nu dagen EFTER nytårsaften ... som så bliver kaldt nytårsdag .. og er jo en perfekt dag at stene med online-games af den type ... ;)

1/1 er nu dagen EFTER nytårsaften ... som så bliver kaldt nytårsdag .. og er jo en perfekt dag at stene med online-games af den type ... ;)

Når vi går ind i et nyt år, så skifter det jo fra d. 31/12 til den 1/1 .. Altså vil den 1/1 klokken 01.00 være der hvor de fleste mennesker drikker sig fulde og fyrer raketter af .. Så det vil nok være mere rigtigt at betegne det nytårsnat ..

Så hvis du stener online-games nytårsnat klokken 01.00, så mangler du vist steder at fejre nytår .. ;)

Oprindeligt indlæg af Burger
    Når vi går ind i et nyt år, så skifter det jo fra d. 31/12 til den 1/1 .. Altså vil den 1/1 klokken 01.00 være der hvor de fleste mennesker drikker sig fulde og fyrer raketter af .. Så det vil nok være mere rigtigt at betegne det nytårsnat ..

Så hvis du stener online-games nytårsnat klokken 01.00, så mangler du vist steder at fejre nytår .. ;)

Det kunne jo også være klokken 17 den 1/1 ... Står der jo ikke noget om ... Hvorfor skulle det lige være kl 01:00 ? :boxed: ....

... PS... Nytårsnat kalder man velårets sidste nat ? ... Rigtigt ? ... Som er natten før nytårsdag ... :T ...

Så vidt jeg ved, så kommer natten før dagen når man omtaler nat/dag .... Eller jeg tager måske fejl ?... ;)

• Jep (0-12 NAT) (12-24 DAG) ikk? :)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

• Eftersom der ifølge Mikkel står 01.00 er det nok ikke klokken 17.00 .. ;)

Vil ikke mene nytårsnat er årets sidste nat .. Det kan jo ligeså godt være årets første nat .. Og eftersom natten kommer før dagen, så må det jo betyde, at det er natten efter årsskiftet ..

Oprindeligt indlæg af MvK
    Jep (0-12 NAT) (12-24 DAG) ikk? :)

Seriøst ?... :boxed: ... Så jeg holder frokost-pause midt om natten ?... :boxed:

Ups ja, så ikke det med kl 1 ... Sorry ... :O

Men ja, lyder skummelt ... Kan være de har en underlig tidsregning og at 1/1 kl 1 er natten efter den 1 januar ? ... spooky ... ? ... Ej, ved det ikke ... men nej gamede sgu ikke kl 1 nytårsaften/nat ... :]

Seriøst ?... :boxed: ... Så jeg holder frokost-pause midt om natten ?... :boxed:

Du er fandme også så mærkelig *GG* Spise midt om natten .. :))

Ups ja, så ikke det med kl 1 ... Sorry ... :O

Men ja, lyder skummelt ... Kan være de har en underlig tidsregning og at 1/1 kl 1 er natten efter den 1 januar ? ... spooky ... ? ... Ej, ved det ikke ... men nej gamede sgu ikke kl 1 nytårsaften/nat ... :]

Gik heller ikke ud fra du gamede på det tidspunkt .. *G*

Det kan være det er deres tidsregning, det kan også skyldes så meget andet .. Måske, at Mikkel har ret i, at der vil stå 01/01 @ 01.00 hvis det er mere end et år siden .. Han skal jo have ret engang imellem, selvom det sker så sjældent .. ;)

Det kan være det er deres tidsregning, det kan også skyldes så meget andet .. Måske, at Mikkel har ret i, at der vil stå 01/01 @ 01.00 hvis det er mere end et år siden .. Han skal jo have ret engang imellem, selvom det sker så sjældent .. ;)

Juhuuuu!! :clap: Frem med champagnen! Jeg har ret! :dance:

Det her må være den bedste dag i mit liv ... *GG* :))

Du er fandme også så mærkelig *GG* Spise midt om natten .. :))

Tja ... Er man sulten, så er man sulten ... :T ... Men vil nu ikke kalde min frokostpause kl 11-12 stykker for midt om natten .... Tror heller ikke min chef vil kalde det for at jeg møder midt om natten når jeg lige pt møder kl 7:30 ... :))

Ifølge min biologiske rytme, så er natten (00:00-06:00) .... Morgen/Dag/Aften er så 06:00-00:00.... Det passer med at jeg sover om natten og er vågen om dagen ... Sådan da ... I hverdagene ihvertfald... :)) ... Men det er jo så bare min rytme .. :D