Karga din stodder! Sat din dame til at være medlem af et forum som dette...

mig :D
-
-
Bare sig til hvis du vil have nogle saftige historier om KarGa... Som fx den gang han lå og på kateteret og vrikkede med måsen foran vores gamle dansklærer
-
hehe lytter gerne
-
Tjaa.. Han skulle imitere et lærerpar(vores gamle engelsk lærer og vores gamle mat lærer) på skolen når de "hyggede" sig.. (De er meget grimme og har dårlig stil :D) så han lagde sig på alle fire på kateteret og vrikkede med måsen. Så grinede vi alle sammen, men ikke af KarGa, men af vores dansklærer der så meget sur ud i hovedet.. KarGa (fjoget som er nu og da) havde ikke set hende og sagde med stort engegament: "Åhh Jørn bliv ved åhh det er godt"(eller noget i den dur) Derefter vente han sig om... Han blev MEGET rød i krydderen da han så vores dansk lærer stå i døre og se meget sur ud... Derefter røg han promte åp kontoret...
det var så historien om KarGa og den vrikkende mås
Bliv nu ikke sur Karsten ved godt det er en af dine dybeste hemmligheder... Har flere på lager.. Bare sig til hvis han har været besværlig
-
hehe han skal vist liige mobbes en smule der...
desuden kan han ikke blive sur nu.. han sover
bare fortæl hvis der er flere pinlige historier
-
Tjaa en da vi var på skitur med skolen.. Vi lå på værelse sammen (jaja ingen dumme komentarer :))) den ene nat kunne jeg ikke sove.. og KarGa sætter sig pludselig op og siger:"Syv skiver rugbrød og en halv klat smør!!" og derefter ligger han sig ned og sover igen
du får ham aldrig til at indrømme det, da han ikke selv vil tro på at han sagde det... Men den er god nok...
-
stakkels knægt...
-
Han har jo altid være mad-glad den gæve garborg.. BTW vidste du at hans morfar eller farfar (kan ikke lige huske hvem af dem det er) hedder Gülle Gülstorf??
-
Damn knægt, pas på jeg ikk kommer med nogle sjove historier om dig, din svensker
Nå men jeg vil lægge mig igen
-
Der er ingen...
har altid holdt mig på dydens sti ..:D
-
har jeg svært ved at tro på...
-
seriøst.. det er rigtigt :]
-
Velkommen til Tweak.
Mand, dreng, kvinde eller pige betyder ikke så meget. Alle er velkomne. -
Sikke Da en Anderledes Velkommen Man Får Vis Man er af Modsatte Køn :]
Men Velkommen Til dig også
-
Velkommen.
-
Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Sikke Da en Anderledes Velkommen Man Får Vis Man er af Modsatte Køn :]Men Velkommen Til dig også
ja, jeg fatter det heller ikog de går ind for ligestilling.. pfft..
men velkommen da
-
Oprindeligt indlæg af origin
ja, jeg fatter det heller ikog de går ind for ligestilling.. pfft..
men velkommen da
Hva origin, ska du ikk på arbejde i dag
-
Oprindeligt indlæg af ChoSimba
Hva origin, ska du ikk på arbejde i dag
det ved jeg ik.. måske? har ik været det de sidste 2 dage..og burde du ik være i skole?
-
Jamen så velkommen til, det er en tradition på tweak at pigerne poster et billed af sig selv
-
Oprindeligt indlæg af origin
det ved jeg ik.. måske? har ik været det de sidste 2 dage..og burde du ik være i skole?
Høh, jo, men har halsbetændelse, og forkølet. så galt at engel kalder mig en snotunge