• Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimba


    Høh, jo, men har halsbetændelse, og forkølet. så galt at engel kalder mig en snotunge :boxing:


    droolface og snotunge :)) så ka du lære det.. det var jeg også igår, er heldigvis gået lidt over, men har stadig hovedpine.. 3 dages konstant hovedpine :boxed: det er ik sjovt :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    droolface og snotunge :)) så ka du lære det.. det var jeg også igår, er heldigvis gået lidt over, men har stadig hovedpine.. 3 dages konstant hovedpine :boxed: det er ik sjovt :(


    Shhh! Der er fandme ikke meget at lave herhjemme, vildt kedeligt! Bare spis nogle panodiler :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChoSimba


    Shhh! Der er fandme ikke meget at lave herhjemme, vildt kedeligt! Bare spis nogle panodiler :crazyeyes:


    har jeg gjort.. de hjælper ik en skid..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Han har jo altid være mad-glad den gæve garborg.. BTW vidste du at hans morfar eller farfar (kan ikke lige huske hvem af dem det er) hedder Gülle Gülstorf?? :boxed:


    HAHA for et navn! ROFL!


    Til den anden historie kender jeg en lignende.. Det var bare til et lan, hvor en der sov sagde: "OMG, FUCKING HAXOR" (pwned.nl stil). :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Tjaa en da vi var på skitur med skolen.. Vi lå på værelse sammen (jaja ingen dumme komentarer :))) den ene nat kunne jeg ikke sove.. og KarGa sætter sig pludselig op og siger:"Syv skiver rugbrød og en halv klat smør!!" og derefter ligger han sig ned og sover igen :boxed: du får ham aldrig til at indrømme det, da han ikke selv vil tro på at han sagde det... Men den er god nok... :T


    kan umuligt have været værre end den gang jeg på en studietur, skide stiv en nat pludselig satte mig op og råbte "duggi duggi" for at lægge mig ned og sove videre igen....


    BTW, velkommen til... nogen mere nørdede end andre her, men stemningen er go!

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • hmmm hvornår danner i så en tøse klub...
    Med strikke aftener og andet "sjovt"


    Hvornår skal i have pyjamas party, for tror der er mange af drengene her fra siden som gerne vil være med til det så ;-)

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Axel
    hmmm hvornår danner i så en tøse klub...
    Med strikke aftener og andet "sjovt"


    Hvornår skal i have pyjamas party, for tror der er mange af drengene her fra siden som gerne vil være med til det så ;-)


    hehe... Jeg "sagde" ikke noget... :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Axel
    hmmm hvornår danner i så en tøse klub...
    Med strikke aftener og andet "sjovt"


    Hvornår skal i have pyjamas party, for tror der er mange af drengene her fra siden som gerne vil være med til det så ;-)


    Den var go ^ ^ men hvor blir det "lyserøde sky forum" af :D


    Btw. Velkommen til ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith
    ja så nu er jeg altså også blevet medlem...


    er ikke så god til det her ting, men min kæreste tvang mig altså til at skrive...


    jeg er ikke nørd men vil meget gerne lære det :D


    :drink: :cheers:


    Gir du ikke en omgang, det er hele 4 dage siden jeg har været fuld ;( . Men skal da være det i den her uge :D