nu var sneen næsten væk

Oprindeligt indlæg af shak

så kan du jo, smække nogle vinter dæk på spanden, eller stille den fourenings bombe i stalden, og tag bussen eller toget hvis det er for slemt, det tager man ikke skade af. :evil: :))

Havde lige fået smidt for 6000 vinterdæk på den anden inden jeg smadrede den. Så nu vil økonomien ikke 6000 mere i dæk når det højst sansynligt er noget der skal bruges max 1 måned endnu.

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Update: Vi kom ikke afsted til Gentofte Sygehus. Blev enig med chaufføren, at vi droppede det. Han opleved 4 trafik-ulykker på den korte vej ud til mig. Vi sku' ihf. ikke ud og ligge ved siden af holdkammeraten. Desuden så kørte de fleste kun med ca. 20 i timen - dog oplevede jeg en del Karlsmart-guys, der selvfølgelig skulle drøne derudaf . X(

Ja tumper findes der jo desværre for mange af... Tænk at at risikere eget og andres liv bare for at se smart ud.. det er over min fatteevne... :roller: :lame:

Oprindeligt indlæg af Aerial
    er simpelthen så træt af den sne.

Kan overhoved ikke komme frem når man kører med baghjulstræk, automatgear og sommerdæk :evil:

trænger til sommer og lange lyse nætter :D

Hehe, kender det godt :D

Et godt tip (hvis du ikke lige ved det i forvejen) er at smide den i 'N' når du f.eks. skal til at bremse ned til et kryds eller lignende. Problem er tit, at automatgearkassen ikke giver nok frigang og motorbremse når du bremser op i meget glat føre - så det kan let føles som om slæden skubber på bagfra, og trækker skævt med bagvognen når du bremser. Kan selvfølgelig sagtens være at din har noget nemmere ved det med ABS/ESP osv osv, ens min gamle spand af en 190E fra '86 havde det :D

• Vores bil er og med Automatgear, er vi nød til.....

LOL har set det første biluheld, damn godt der var en lugtepæl, eller var jeg ikke kommet hjem fra work endnu.

Arbejder i SuperBest.... Vi sælger ca. en bil om året, sidste gang var det en Toyota Sportsvan....

EDIT: har købt 5poser Chips, og 15liter Coca Cola i tilfælde vi skulle SNE inde....

Oprindeligt indlæg af Torque

Hehe, kender det godt :D

Et godt tip (hvis du ikke lige ved det i forvejen) er at smide den i 'N' når du f.eks. skal til at bremse ned til et kryds eller lignende. Problem er tit, at automatgearkassen ikke giver nok frigang og motorbremse når du bremser op i meget glat føre - så det kan let føles som om slæden skubber på bagfra, og trækker skævt med bagvognen når du bremser. Kan selvfølgelig sagtens være at din har noget nemmere ved det med ABS/ESP osv osv, ens min gamle spand af en 190E fra '86 havde det :D

Der er nok sne nok til at prøve det af i morgen - takker :D

Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Synes da normalt sne er godt, men imorges kørte min mor galt i en rundkørsel : /
    Der skete ikke noget med hende, men bilen blev godt smadret. Lidt surt :rolleyes:

Hehe kvinder kan ikke køre bil :))

Bare godt hun ikke kom noget til...

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Hehe kvinder kan ikke køre bil :))

Bare godt hun ikke kom noget til...

Ja.. Hehe.. Nu må vi se hvad det kommer til at koste at få den lavet - eller om den overhovedet skal laves :boxed:

Oprindeligt indlæg af Burger

Håber du har råd til at lade være .. Men man kan da køre meget i bus for 6000 kr. *GG*

he he ja men hader at køre bus :evil:

og skal fra amager til skovlunde, så jeg skal fedte rundt og skifte undervejs. Når jeg har den nye vogn holdende lige nede på gaden tager jeg da den ;)

• Tja, jeg er ret neutral hvad angår sne.

På minus siden er det ret bøvlet at cykle, meeen det giver meget sjov hvis man stadig er i folkeskolen.

(Lærer + snebold + uskyldigt blik)

Oprindeligt indlæg af Brition
    Tja, jeg er ret neutral hvad angår sne.

På minus siden er det ret bøvlet at cykle, meeen det giver meget sjov hvis man stadig er i folkeskolen.

(Lærer + snebold + uskyldigt blik)

Det fortsætter skam også i gymnasiet :D Nogle 2.g'ere på min skole spiller amerikansk fodbold - Man får sygt griner på når man ser en knægt blive tacklet for groft og rullet i sneen :P

Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Synes da normalt sne er godt, men imorges kørte min mor galt i en rundkørsel : /
    Der skete ikke noget med hende, men bilen blev godt smadret. Lidt surt :rolleyes:

Nu vi er ved mødre og biler, så lavede min mor os ulykker med vores bil igår.
    Jeg sad og spiste aftensmad, da hun plludselig kom løbende ind i stuen og sagde jeg skulle skynde mig at komme udenfor. Der fandt jeg bilen holdende på tværs af indkørslen, og ned i et af hullerne ned til vores kældervinduer. Vi snakker et hul der ligger over en halv meter ved siden af vores indkørsel. Jeg FATTER seriøst ikk hvordan det ku lade sig gøre, eller hva hun ville helt oppe af husmuren.. Så mig over til naboen og låne hans bil, så vi ku få vores trukket op. Han stod godtnok os bare og rystede på hovedet da han så hva hun havde lavet.

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Oprindeligt indlæg af Grus

Nu vi er ved mødre og biler, så lavede min mor os ulykker med vores bil igår.
    Jeg sad og spiste aftensmad, da hun plludselig kom løbende ind i stuen og sagde jeg skulle skynde mig at komme udenfor. Der fandt jeg bilen holdende på tværs af indkørslen, og ned i et af hullerne ned til vores kældervinduer. Vi snakker et hul der ligger over en halv meter ved siden af vores indkørsel. Jeg FATTER seriøst ikk hvordan det ku lade sig gøre, eller hva hun ville helt oppe af husmuren.. Så mig over til naboen og låne hans bil, så vi ku få vores trukket op. Han stod godtnok os bare og rystede på hovedet da han så hva hun havde lavet.

LOL