Jeg er ikke så meget inde i hvordan mine ram burde køre.... lige nu køre de som i kan se på billedet....
Men er det noget som jeg burde ændre på??? Eller er det godt nok som det køre nu???
Jeg er ikke så meget inde i hvordan mine ram burde køre.... lige nu køre de som i kan se på billedet....
Men er det noget som jeg burde ændre på??? Eller er det godt nok som det køre nu???
hvilke ram har du?
Micro Memory DDR400,
2 x 512 PC3200 (400Mhz)
Dual channel
184-pin 32Mx8 CL2, 5
prøv en 2,5 - 3 -3 - 6 men tvivler på det virker.....
Du vælger chipsæt settings i bios og vælger ram timmings...
lige nu står de nok på SPD det ændre du så..
Som SPD står de til:
så skal du ind og ændre det til 2.3 - 3 -3 - 6...
Tror det er nogle skod-RAM du har.... Prøv 2.5-3-3-5 og giv masser af strøm til dem...
Mine PC4000 kan køre 2-3-3-5 med kun 2.75v - FSB225
Tror ikk du skal forvente for meget af de ram.. Mine Mushkin BH-5 kører 2-2-2-11 uden brok, men de er os super gode..
QuoteOprindeligt indlæg af Grus
Tror ikk du skal forvente for meget af de ram.. Mine Mushkin BH-5 kører 2-2-2-11 uden brok, men de er os super gode..
Mine køre da 2-2-2-5 uden problemer ved 2.8 volt som er std på de ram.
Og recruit tror desvære ikke du skal forvente det srore af de ram du har dig der.
Prøv som de andre sige og sætte dem ned til 2.5-3-3-6 og så kør en memtest og se hva de siger til det.. =)
Sorry for OT: w3ber kan det lade sig gøre at montere vand på dit DFI board??.. altså på NB'en??
mine ram i pc2 hamre de 2-2-2-5 igennem ved 2.6 volt
og mine ram i PC1 hamre 2-3-2-5 afsted ved 2.6 volt
ER der et program hvor man kan gøre det inde fra windows?
tvivler jeg meget på.. og hvorfor dog det?
var bare nysgerrige.... Hvormange volt kan jeg give dem??
kommer an på meget... max 2.9 ville jeg sige ved dine ram
he he det var jeg glad for at du sagde... Jeg har lige sat dem til 2.5 - 3 -3 - 6 ved 2,9V
Hvilket program skal jeg bruge til at teste dem????
Jeg ville bruge MEMtest det at teste med..
Jeg har oz lige et spørgsmål.. betyder det meget at man kører 2-2-2-6 eller 2-2-2-5??
Mvh Mads