Tror i på dette?

  • Tjek her- > **** fjernet ****** /Bentzin
    Hvis man køber 2stk signalboosters får man enten en ipod, bærbar, mobil eller andet helt gratis. Tror i på det? Og de signalboosters koster kun 40$ hvilket svare til ca. 230kr. Jeg har bestilt, det kunne jo være man er heldig.

    [Shuttle SN95G5][A64 3000+ waiting for 3500+][Dana-Elec 2*512 dual PC3200][S-ata 120Gb Seagate][Asus GF6800GT][Running X64 build 3790 & MDK 10.1]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Viper[TKC]
    Tjek her- ****fjernet****
    Hvis man køber 2stk signalboosters får man enten en ipod, bærbar, mobil eller andet helt gratis. Tror i på det? Og de signalboosters koster kun 40$ hvilket svare til ca. 230kr. Jeg har bestilt, det kunne jo være man er heldig.


    (Siden virker ikke ved mig)


    Men vil umiddelbart gætte på noget svindel af en art. Enten det, eller også er "eller andet" noget som ikke har nogen nævneværdig værdi.

  • Hmmm... Der har da lige været en tråd om netop dette emne. Ved ikke lige hvor den blev af, ellers havde jeg linket til den. ;)

  • Lukker tråden da det ikke er tilladt at reklamere for sådan noget herinde ! Har trådens forfatter problemer, så PM Martin.


    NB. Sidste tråd med samme reklame blev fjernet af Martin.