Nyt design - Hva' syn's i ?

• Klar forbedring fra forrige design.
    De blå/grå nuancer er gode, men den sorte gør den lidt tung og dyster. Hvis det er formålet med den sorte så er det self helt i top.

Og så lige et par småting jeg lige faldt over (nogle af tingene er nok blevet sagt af de andre :D ) :

Peak-counteren bliver vist to gange på forsiden, hvor den ene i toppen er skåret sårn lidt over.

De animerede gifs er ikke lige min kop the og forstyrrer lidt når man sidder og lurer siden.

En lille næsten ligegyldig ting er at man skal scrolle på forsiden selvom der ikke er noget indhold. (kører 1280x1024)

De større billeder rundt omkring på siderne virker lidt ustruktureret. En løsning kunne være at lave thumbnails i samme størrelse, hvor man så kunne klikke sig videre til den originale størrelse.

Det med det store hul i baggrunden ved gentagelse kan du fixe ved at lave baggrunden som attached
    Du kan smide det her ind i head:

<style type="text/css">
    <!--
    body {
    background-image: url(BAGGRUND.jpg);
    background-attachment: fixed;
    background-repeat: no-repeat;
    }
    -->
    </style>

Det gør at den ikke gentager sig og når du scroller på siden vil den ikke scrolle med.

Så er jeg vist færdig med at tude hehe
    Håber du kan bruge nogle af tingene og keep up the good work!

• Det er rigtigt at den er lidt dyster. Var ikke helt meningen, men blev nød til at skrue lidt ned for brightness - så det er nemmere at læse den tekst som kommer til at ligge lige oven over den lysende fugl.
    Peak counteren foroven er en fejl. Den ligger inde under mit logo, der gik lidt kuk i det i nat, da jeg skulle ligge html-koden ind. Tror jeg var lidt for bombet. ;)
    Har selv grublet lidt over det med billederne. Ku' godt tænke mig et eller andet smart. Bare ikke med alm. thumbnails. Har jeg haft tidligere og på min El Gouna side. Godt nok lidt for ordinært og kedeligt. Vil godt ha' noget smartere. Men ved ikke rigtig hvad og hvordan. Er ikke særlig god til det der html o. lign. :rolleyes:
    Takker for dit lille fif med baggrunden. Kigger på alle tingene når jeg er færdig på work.

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Hvad har du spist????

Jeg bad om ris og ros til min side. Ikke om tåbelige kommentarer. Hold jer til emnet eller smut ud af denne tråd. Tak.

Til jer andre der prøver at kigge på den - så kan det desværre ikke blive før efter midnat. Der har været for meget trafik - har passeret den tilladte grænse. Den bli'r så først åbnet igen næste dag. :rolleyes:

• Så er der gang i den igen. Siden er blevet sluppet løs. ;)
    Har lavet nogle småjusteringer ud fra det i har sagt. Mangler stadig, at gøre noget ved problemet omkring opløsningen, så den passer til alle. :rolleyes:

Klik på min signatur og kom med din mening.

• omg er den lavet til 1600*1200 eller hvad????? vil mene den mest alm opløsning er 1024*768 ......lav da noget smart med lynet og så de menuer kommer frem efter et lynnedslag..

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af BasHuus

Hvilke restriktioner har du på dit hotel, siden du har limit på trafikken ?? Og hvilke fordele gir det ?

Hos Get2net må man kun have 100mb trafik om dagen. Ved ikke om der er nogen fordele ved det. Så'n er det bare.

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Hos Get2net må man kun have 100mb trafik om dagen. Ved ikke om der er nogen fordele ved det. Så'n er det bare.

Det er vel gratis :D

Ser godt ud med baggrunden, fjernede hvertfald "hullet" men teksten er stadig lidt svær og forvirrende at læse.

Oprindeligt indlæg af Tismund

Det er vel gratis :D

Ser godt ud med baggrunden, fjernede hvertfald "hullet" men teksten er stadig lidt svær og forvirrende at læse.

Ja - det er gratis. 8) Havde et get2net-abonnement for mange år siden. Er vist stadig registreret som 1001-kunde og har defor stadig hjemmesideplads og email hos dem - så klager ikke. ;)
    Har også en hos Cybercity - som er min nuværende udbyder - det er der hvor mine Ægypten-billeder ligger. Overvejer at få mit eget domæne og så et godt og billigt webhotel. Ang. teksten så ja må finde ud af et eller andet.

Oprindeligt indlæg af LecTer
    hopper lige på vognen med at de animerede gifs er gyselige. Selvom du jo så fint ignorerer det hver gang folk nævner det ;)

Jeg ignorer det ikke fint. Underlig negativt ladet bemærkning :rolleyes:
    Men nu er vi jo ikke allesammen ens eller har de samme lyster - heldigvis.

• Faktisk kunne jeg bedre lide din gamle vil jeg sige - din nye er flot, men temaet følger ikke helt førstehåndsindtrykket, det synes jeg til gengæld det gamle design gjorde :)

Men flot er det da, og jeg kan da også finde lidt kritik:

1. Inde i Hvem-er-jeg-delen er det besværligt lidt at læse nogle af de ting der står, fordi skriften simpelthen falder i ét med due-baggrunden, og det ser faktisk også en smule sjusket ud - no offense :)

2. Se at få smækket lidt mere indhold ind på siden - det tager højst 5 minutter før man har gennemgået ALT hvad der er...Se at få taget lidt flere billeder - jeg ved du er en fremragende fotograf, så bare kom igang ;)

Hvis det kræver at du flytter den til et rigtigt webhotel, så synes jeg du bør investere i det - for ellers kan man som sagt ikke bruge den til så meget.

3. Dine knapper er uens - det synes jeg er noget rod.

De 2 af dem ser sådan her ud:

[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/autogen/Tips___tricks_NRp2_1.gif]

Mens resten ser sådan her ud:

• Til siden som den ser ud lige nu:

• Synes den baggrund er kanon flot og at den er attached giver den rigtigt effekt, men synes ikke den skal starte så lavt nede.. det ser ikke flot ud når man så scroller ;) Og hvis du lavede den lidt mere dæmpet så ville man både kunne læse teksten tydeligt og det ville være pænere
    • De der sterinlys i toppen er nu ikk det kønneste.. Det passer ligesom ikke ind i helheden
    • Links i toppen ville være kanon

Og så mht indholdet vil jeg sige det samme som Mikkel, du tager nogle fede billeder (Har jeg da set)

• 1. Har også spekuleret over en løsning på dette problem. Men tror det bliver for "dunkelt" - hvis jeg gør duen mørkere.
    2. Det kan der være noget om. Har også noget i tankerne om en eller andet smart facon, at vise en masse billeder på. Så jo - der skal nok komme flere billeder på. Og overvejer også meget at få mit eget domæne og et webhotel. Da jeg er begrænset til 10 mb indhold.
    3 . Tror du har været inde lige mens jeg var ved at opdatere for nogle småfejl. Skulle være i orden nu.

• Du skal lige huske på at der er noger der bruger
    en opløsning op 1024x768 (laptop) og så kommer siden
    til at se lidt rodet ud da den er alt alt alt for stor...

OS: Gentoo Linux, Solaris 10 og FreeBSD (Lidt Win til skole brug)
    Ino AT unifox.org