Forbandelsen The Grudge

  • den ligger RIGTIG meget til The ring, bla splejet hun går forbi hvor hende der damen er inde i . tv'et hoveder ne der var revet ud i billederne, dog skrevet over i the ring, faren der blev sindsyg osv.. flere ting inu.. men handlingen i denne film var ret skod, dog nogle gode sjoks;)

  • Den var sq creepy nu og da.. Historien er ikk noget at råbe hurra for, men skrækmomentet er der ikk noget i vejen med..


    Jeg ka sige ca den samme "brummelyd" som de der japser-genfærds-dimser laver. Gik hen til en pige jeg så den sammen med og lavede den lige ind i øret på hende.. Nåede lige at dukke mig inden colaflasken ramte mit ansigt, mens hun skreg: "DET DER STOPPER DU MED LIGE NU!"

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Jeg ka sige ca den samme "brummelyd" som de der japser-genfærds-dimser laver. Gik hen til en pige jeg så den sammen med og lavede den lige ind i øret på hende.. Nåede lige at dukke mig inden colaflasken ramte mit ansigt, mens hun skreg: "DET DER STOPPER DU MED LIGE NU!"


    hehe det der er ondt *G*

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Det er da KLART en af de bedste gyserfilm længe. Men det er der jo ikke noget at sige til, når den nu er en remake af en af de japanske klassiskere, Ju-On. Japanerne er og bliver de bedste til at lave gyserfilm.


    Til dem som ikke synes den var god, vil jeg kun sige....HVAD SYNES I SÅ ER EN GOD GYSERFILM ??


    Forhåbentligvis ikke latterlige teenage slasher film som Scream :roller:

  • Kan ikke se at handlingen er mere flad eller dårlig end så mange andre gyserfilm. Synes filmen er sat ganske godt sammen, ved at man får historien fra flere forskellige synsvinkler.


    Generelt bliver gyserfilm ikke båret af historien, men af stemningen. Og stemningen er rimelig spooky i The Grudge.