[ADVARSEL] Handel ikke med Subze

  • Forstår ikke helt hvorfor al den snak om en blacklist forsætter - Der bliver ingen blacklist her på Tweak.dk.
    Martin har meldt ud - at det aldrig kommer på tale + at flere af os andre også har nævnt det i forskellige indlæg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Kan godt forstå at du er godt gal i skralden over den handel. Men ud fra hvad jeg kan læse - så truer du ham faktisk. Og det synes jeg ikke er særlig smart at gøre. Slet ikke offentligt, som du gør her.
    Noget andet er, at jeg tror ikke vold hjælper en disse. Tværtimod - vold avler vold el. flere problemer.


    Der tager du skam fejl... jeg truer ham skam ikke... og grunden til jeg poster dette er at jeg skal have hjælp til at finde ham... da jeg købte den omtalte telefon leverede han den hos mig så jeg har ingen adrasse eller lignende... så som det står nu er det meget svært at komme videre med denne sag... jeg kan jo ikke engang politianmælde ham uden at vide hvem han er.. :D hvis i forstår... Så jeg ønsker derfor hjælp til at opspore ham... jeg kan jo læse mig fram til at han har begivet sig en del tid her på forum og også har handlet med andre... så der må jo være en der kan hjælpe mig.. :) jeg har godt nok andre spor jeg kunde følge op på.. da der lå Sms beskeder fra hans venner og veninder på telefonen... men jeg gider ikke blande uskyldige ind i dette med mindre det er allerhøjest hødvændigt..


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Synes det ville være fedest med en "Good list" hvorman kunne anbefale folk istedet for, hænge dem ud 8)




    Tilslutter mig helt klart den idé........

  • Som de andre siger.. Hva med en "GoodList"?


    Fed7has: Er sgu pissed på dine vegne.. Der er ikke garanti på telefonen? Ellers kan du få den lavet gratis i en af Teleservice butikkerne rundt omkring i landet?! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • købte du ikk telefonen med kvittering? = Du har hans adresse = Du køber ikke en varm varer = der måske er garanti..


    Derfor skal man atlid købe ting med kvittering hvis man ikke tjekker sagerne med det samme når personen er der.


    Det hjælper ikke noget nu og du kan ikke gøre så meget da du også har været dum nok til ikke at få nogle oplysninger om personen. Selvom det er mere risikabelt hvad angår om du får varen eller ej, så burde du have overført pengene til hans konto, for du kan til enhver tid få oplyst hos din bank hvem pengene er overført til.


    Det eneste du kan gøre med denne sag er at kontakte nogle af de mennesker der stod på hans mobil ang. smser = du kan se numrenel.