Billeder beskriver det hele...
Tilfreds TDC Kunde.
-
-
What, det går hurtigt..
-
Og jeg er en møg utilfreds kunde...
Vi har det 4mbit tilbud, men det har vi kun haft 5 procent af tiden, lige nu kører vi med hvad der svarer til 256 kbit internet, og det har vi gjort i flere uger!
Der er først en tekniker der vil se på det på fredag.. Grrrrr..
TDC er sku ikke meget bedre end tele2 har jeg da fundet ud af.... -
Oprindeligt indlæg af sHOIKAW
Billeder beskriver det hele...hehe download cache bug eller andet
Kan ikke lade sig gøre da de porte på centralerne kun er max 10Mbit hehe -
Oprindeligt indlæg af dkwolf
hehe download cache bug eller andet
Kan ikke lade sig gøre da de porte på centralerne kun er max 10Mbit heheEller kablerne herude kun kan tage 9mbit..
-
Oprindeligt indlæg af sHOIKAW
Eller kablerne herude kun kan tage 9mbit..tjaa det du "skulle" hente med det er en små 70Mbit - du kan få op til ~50Mbit via VDSL og hvis man bor tæt nok, så man kan komme der op af men tjaaa.
-
Oprindeligt indlæg af dkwolf
tjaa det du "skulle" hente med det er en små 70Mbit - du kan få op til ~50Mbit via VDSL og hvis man bor tæt nok, så man kan komme der op af men tjaaa.
det er også noget af en fobindelse serveren har
-
Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
det er også noget af en fobindelse serveren harden er ganske ok
- men mange webhoteller bliver smidt direkte på et ret nice backbone efterhånden. Man kan uden de store problemer finde mange med 1Gbit net hvis det skal være - så det fleste kan smide ret meget ud.
-
Jeg downloader med 100 ca. Min forbindelse er 1 mb. Men er hans forbindelse så 900 MB?
-
Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
Jeg downloader med 100 ca. Min forbindelse er 1 mb. Men er hans forbindelse så 900 MB?Svarer til ca 85Mbit...
Henter selv med 435... 4Mbit..
-
Pænt meget
-
Jeg har da også haft downloads der har startet i de 1000 stykker og som så også bare er faldet meget hurtigt og drastisk ned til de 450 normale.
-
wtf, en DL der går pænt hurtigt