Bærbar... Nu i sverige? :S

• Hejsan...

Har bestilt bærbar idag kl 10, og det skulle ifølge der hvor jeg købte den (http://www.proshop-direkte) være tidligt nok til at den skulle komme i morgen. Men når jeg indtaster track&trace nummeret ved http://www.dhl.com fortæller den at den ligger i sverige pt

Nogle der har erfaringer med dhl eller proshop om hvornår tingene kommer? Og egentlig også hvad tid på dagen? For hvis jeg ikke er hjemme når de kommer med pakken, hvad sker der så?

Oprindeligt indlæg af Sweepe
    Hvorfor er det så DHL der har pakken nu? :S Jeg er meget forvirret, og træt af det hvis jeg skal vente en dag til...

proshop bruger vist GLS, et internationalt logistiksystem. vil tro den kommer i morgen eller overmorgen med en fragtmand. vær opmærksom på at du nok skal være hjemme på et åndssvagt tidspunkt, eller de kører igen. Hvis du er "heldig" smider de bare kassen på dørtrinnet :boxed:

• Hvis du ikke kan være hjemme en af de tre dage de kommer, kan du hænge en fuldmagt på døren.

Så kan de evt sætte pakken et sted eller levere den til naboen eller lignende.

Selv har jeg ofte fået dem (DHL og UPS) til at levere pakker på mit arbejde i stedet for.

Oprindeligt indlæg af SlackeR

proshop bruger vist GLS, et internationalt logistiksystem. vil tro den kommer i morgen eller overmorgen med en fragtmand. vær opmærksom på at du nok skal være hjemme på et åndssvagt tidspunkt, eller de kører igen. Hvis du er "heldig" smider de bare kassen på dørtrinnet :boxed:

Plejer de ikke smide en seddel i Postkassen/Brevsprække når personen ikke er hjemme???? :boxed:

Oprindeligt indlæg af Torque

DHL er en kurerservice. De smider en NH (not home) seddel, hvis modtager ikke er hjemme.

også skal du ringe til dem og aftale en ny tid hvor de kan bringe den ud på.. UPS smider en seddel som fortæller at de har været der, og hvornår de kommer igen (og det er altid samme tidspunkt)

Oprindeligt indlæg af origin

også skal du ringe til dem og aftale en ny tid hvor de kan bringe den ud på.. UPS smider en seddel som fortæller at de har været der, og hvornår de kommer igen (og det er altid samme tidspunkt)

Yup. Har selv kørt kurer for DHL i Kolding og Sønderborg som vikar i sommerferien :) '

Folk ævlede bare om fragtmænd osv .- skulle lige slås fast.