Hvor skal de små klip hen?

Oprindeligt indlæg af Try-this
    er det en der spiller med kugler på et klaver, så er det "off-topic".

hehe bare lidt :)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Kriteriet for placering må være "hvad indeholder filmen?" - og bestemt ikke "er det en film?"

- er det en filmstump, som viser, hvordan man skifter en CPU uden at beskadige den, hører den under Hardware.

- er det en trailer for en biograffilm, hører den under Film og Musik.

- er det en lille sjov filmstump, som viser, hvordan man laver en håndbremse-parallelparkering, hører den under Off-topic.

Jeg tror kun, at det er Bentzin, der kan finde ud af at være uenig i det, og jeg håber da, at nogle af de mere erfarne moderatorer kan få ham ind på linie.

Oprindeligt indlæg af origin

det eneste jeg mente med det var at du (og stortset den eneste) flytter tråde hehe, og i stort stil 8o

Men ka da godt være det er små film, men synes alligevel ik de hører til under film & musi, så bare fordi du er mod, så kunne du godt bøje dig i støvet for flertallet. mods har ik altid ret..

Nej selvfølgelig ikke - men jeg undrer mig bare over at det er så væsentligt for nogle, at IMO ligegyldige filmklip skal ligge et bestemt sted - i et Hardware og tweakrelateret forum. IMO så er det dælme meget krudt at spilde, på sådan et lille problem.
    I min verden så har et filmklip noget med film at gøre. Det samme gælder for musikalske filmklip - de hører IMO også til det samme sted - FILM & MUSIK. Altså bare ordene i sig selv siger det.
    Noget andet er - at så er der også mulighed for at vi får spredt lidt flere brugere ud over de forskellige fora. I stedet for at størstedelen befinder sig i OT.

Hvis det virkelig er så vigtigt for nogle - tja - så skal jeg da nok la' vær' med at flytte flere.
    Fatter bare stadig ikke at det er så vigtigt. Troede bare dette var et sted for hardcore hardware tweakere. Men så'n er vi jo forskellige.

PS ! Har en lille bøn til alle - husk lige at tænk jer om inden i poster. Hvor og hvad. ;) Så er det hele mere overskueligt og samtidig er det rart med en go' omgangstone. Over and out. ;)
    Edit: Gnavpot - [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/34.gif] :roller: til din sidste kommentar.

• Enig!

Oprindeligt indlæg af Pulsedriver

Enig!

Ja bentzin, der må jeg gå med de andre, et sjovt lille klip skal lille i Off Topic....

Men på den anden side, kan jeg også godt følge dig bentzin, da alle film burde ligge i Film & Musik, da det gir et mere overskueligt fora.....

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Hvis det virkelig er så vigtigt for nogle - tja - så skal jeg da nok la' vær' med at flytte flere.
    Fatter bare stadig ikke at det er så vigtigt. Troede bare dette var et sted for hardcore hardware tweakere. Men så'n er vi jo forskellige.
    .

Det er jo dig der flytter dem allesammen og kommer med lange sø-forkleringer, så det må da ligeså vel være dig der synes det er vigtigt ?

Btw. Jeg vil naturligvis tilslutte mig mængden og sige at det hører til under off topic....

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Det er jo dig der flytter dem allesammen og kommer med lange sø-forkleringer, så det må da ligeså vel være dig der synes det er vigtigt ?

Btw. Jeg vil naturligvis tilslutte mig mængden og sige at det hører til under off topic....

Sø-forklaringer hmm [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/33.gif] - Okay - det forkert at have en anden mening en mængden. Så fik vi lige det på plads.
    Noget helt tredje, så var det altså ikke mig der lavede en poll om noget, som IMO ikke er så vigtigt. Og slet ikke på et sted, som burde være, stedet hvor det væsentlige handler om HW, SW, tweaking, modding og lign. ting.
    Men bare rolig, som nævnt tidligere, så flytter jeg ikke flere filmsekvenser til Film og musik. ;)

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Sø-forklaringer hmm [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/33.gif] - Okay - det forkert at have en anden mening en mængden. Så fik vi lige det på plads.
    Noget helt tredje, så var det altså ikke mig der lavede en poll om noget, som IMO ikke er så vigtigt. Og slet ikke på et sted, som burde være, stedet hvor det væsentlige handler om HW, SW, tweaking, modding og lign. ting.
    Men bare rolig, som nævnt tidligere, så flytter jeg ikke flere filmsekvenser til Film og musik. ;)

Hvis det virkelig ikke er så vigtigt, hvorfor bruger du så tid på at flytte skidtet? Folk skal nok selv opholde sig i de fora de vil være i. Der er ikke behov for at bytte rundt på trådene.

• Hvad synes i om X film..?? - er den værd at gå ind og se/ værd at leje = Den skal jo i film gruppen.

Prøv lige at se ham gutten - kan han lige køre MC eller hva' = Den skal i OT.

Btw: Hvorfor ikke bare sige "Hmmm - folket ønsker det åbenbart anderledes" - og så lade det være som det plejer - og evt. lige vende den med resten af teamet.

Trådens forfatter jagter i mine øjne - hverken den ene eller anden. Han undrer sig - som stort set alle andre i denne tråd - ja lige med en enkelt undtagelse... :]

• Nemlig - og så laver jeg lige en hurtig deal med min daddy's gamle kolleger i CPH. (Kastrup Lufthavn) - og så ryger du til Stalingrad i stedet for Seattle..... :T