Smart-SMS.dk

  • Hey .. jeg modtog lige følgene e-mail fra en ven..


    Quote


    Hej


    SMART-SMS


    Så er muligheden endelig kommet til Danmark efter enorm succes i Norge.
    **************resten slettet**************** /Bentzin


    Jeg kendte egentlig godt til det, men vidste ikke lige det var kommet til DK.. Nogen som ved hvordan man gør og hvordan det virker ? Og om det i det hele taget passer..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver
    Rigtig fedt at tilmelde sig pyramidesnask... :roller:


    Altså hvis det nu virker så er det vel egentlig smart nok..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Der har allerede været en anden tråd om det. De fleste af os var enige om, at det er en dårlig idé at blande sig ind i sådan noget. Det er måske ikke direkte ulovligt i dag. Men det skal der nok snart blive lavet om på.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Det er fup og fiduser. Lav regnestykket og så hvor hurtigt du løber tør for mulige "ofre". Det kom også op inde på mit arbejde - og en kollega og jeg har udlovet en kasse øl til den første af vores andre kolleger som kan dokumentere at have tjent de 3577,50 kr. som en måned jo skulle give.


    Bortset fra det så advarer den norske udgave af forbruger styrelsen imod firmaet...


    Altså = :ban: this crap.... X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi
    Hey .. jeg modtog lige følgene e-mail fra en ven..



    Jeg kendte egentlig godt til det, men vidste ikke lige det var kommet til DK.. Nogen som ved hvordan man gør og hvordan det virker ? Og om det i det hele taget passer..


    Vi har fjernet og/eller lukket 4-5 lignende tråde med link til det skidt. Så ingen link til dette fidus-mageri. Tak ellers bli'r tråden fjernet. Fjerner lige det som beskriver dette i din email-vedhæftning. Tweak.dk skal nemlig ikke være med til at reklamere for sådanne ting. Hvis du har spørgsmål vedr. dette så kontakt evt. Martin.

  • Der var lige en af mine venner, der skulle begynde på at sende rek"lame"lort lort til mig.... Death has a reason. :evil: