auto update program

  • Nogen der kender et program der automatisk kan finde ud af hvad alt ens hardware er, og når der så kommer nogen updates til ens hardware, så spørg den om man vil upgrade... nogen der kender et program i den stil?

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • ingen?

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tomaszo
    ingen?


    Jeg fandt faktisk en hjemmeside på et tidspunkt - som "officielt" skulle kunne finde ud af hvilke af dine drivere der trænger til en opdatering. Problemet er så bare at der listes de mangler du har - men at du ikke uden at være "medlem" kan få de opdateringer. Jeg har da overvejet om jeg skulle gøre det. Hvis jeg var 100% sikker på at det virkede - så ofrede jeg nok de penge.


    Inden du nu spørger om hvad den hjemmeside hed - så :O :O :O kan jeg lige så godt indrømme at jeg sgutte kan huske det lige pt. - leder lige efter den senere... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Jeg fandt faktisk en hjemmeside på et tidspunkt - som "officielt" skulle kunne finde ud af hvilke af dine drivere der trænger til en opdatering. Problemet er så bare at der listes de mangler du har - men at du ikke uden at være "medlem" kan få de opdateringer. Jeg har da overvejet om jeg skulle gøre det. Hvis jeg var 100% sikker på at det virkede - så ofrede jeg nok de penge.


    Inden du nu spørger om hvad den hjemmeside hed - så :O :O :O kan jeg lige så godt indrømme at jeg sgutte kan huske det lige pt. - leder lige efter den senere... :roller:


    Et sådant program mindes jeg også at have brugt for et par år tilbage, dengang virkede det fint nok, men nu hvor jeg ser tilbage på det kan jeg ikke se fidusen i at bruge resourcer på et sådant program når det er ligeså let at surfe rundt selv og finde det man har brug for. :crazyeyes:

  • bare behøves jo ikke at have det tændt, man kan bare starte det når man har lyst, eller søge når man har lyst, alt efter hvordan det er lavet

    SØGER OPTERON 185 til s. 939


    Dont hate tha playa, hate tha game
    CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
    Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
    Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
    Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
    PSU: 450watt, 14A på 12'ern
    CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
    DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

  • Quote

    Et sådant program mindes jeg også at have brugt for et par år tilbage, dengang virkede det fint nok, men nu hvor jeg ser tilbage på det kan jeg ikke se fidusen i at bruge resourcer på et sådant program når det er ligeså let at surfe rundt selv og finde det man har brug for. :crazyeyes

    :



    Det er ikke et program du skal installere - det hele kører via den hjemmeside - lidt i stil med hvis du har en HP printer - så kan HP jo også se om du trænger til af få opdateret drivere... ;)