Føniks Computer A/S er nogle svindler

Oprindeligt indlæg af NiEn
    nej det burde ik være nødvendigt..

men der er jo 14 dages retur ret.. også hvis man ikke er tilfreds med varen skal de da sende et nyt eller pengene.. ska de ik ??

Jo, du skal bare gøre sælger opmærksom på at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Oprindeligt indlæg af Zulu

Jo, du skal bare gøre sælger opmærksom på at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

hmm.. hvordan skal jeg forklare dem det ??

skal der egentligt ik også sidde sådan en klistemærke på kassen som man skal skære over når man åbner den... hvis ja.. så sad der heller ik nogen på kassen

det behøves der ikke UNDTAGEN de har gjort opmærksom på at det har været sendt ud til en anden kunde... Fx. itbutikken sætter kontrolcheck sedler på de varer som har været ude af huset...

Du kan både bruge 14 dages retur ret og komme tilbage med det i den stand du har modtaget det i.
    du kan også vælge at klage over du har modtaget et ødelagt produkt....
    og som den sidste og "farligste" ting kan du gå til forbrugerstyrelsen med det..

hmm.. hvordan skal jeg forklare dem det ??

Send dem en mail, hvor du skriver at du ønsker at benytte de returret, og vedlæg også lige et kort brev, hvor du skriver det samme, når du sender det tilbage. Portoen begge veje må du selv betale.

Hvis du sender kortet til reperation, skal sælger betale porto begge veje. Kunder skal holdes omkostningsfri ved reklamationer.

Oprindeligt indlæg af Zulu

Send dem en mail, hvor du skriver at du ønsker at benytte de returret, og vedlæg også lige et kort brev, hvor du skriver det samme, når du sender det tilbage. Portoen begge veje må du selv betale.

Hvis du sender kortet til reperation, skal sælger betale porto begge veje. Kunder skal holdes omkostningsfri ved reklamationer.

skal lige tilføjes at hvis sælger ikke finder fejl ved varen får du kastet en Regning tilbage i hovedet...

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

det behøves der ikke UNDTAGEN de har gjort opmærksom på at det har været sendt ud til en anden kunde... Fx. itbutikken sætter kontrolcheck sedler på de varer som har været ude af huset...

Du kan både bruge 14 dages retur ret og komme tilbage med det i den stand du har modtaget det i.
    du kan også vælge at klage over du har modtaget et ødelagt produkt....
    og som den sidste og "farligste" ting kan du gå til forbrugerstyrelsen med det..

er bange for at det bliver det sidste du nævnte.. men da det nu eren hel del her inde der har oplevet det hvorfor så ik gå sammen om det og få gjprdt noget ved det skide firma.. det kan da ik passe de kan blive ved på denne måde..

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    det er bare ærgeligt man er nød til at betale fragten ved retur ret.. så vinder fønikscomputer alligevel i denne sammenhæng ;( ;( ville måske kontakte forbrugerstyrelsen

Det er jo ikke deres skyld hvis forbrugeren ikke ønsker at beholde varerne ..

Men den kan vel køres som RMA hvis varerne er defekte ..

Oprindeligt indlæg af recruit
    Efter denne tråd, så håber jeg ikke at jeg får problemer med min nye skærm..... Den har jeg nemlig købt hos dem 8o 8o 8o 8o 8o

Jep den er dælme nice din TFT Skærm...

Lad os håbe der ingen probs blir....

• Hmm den afdeling der ligger i Århus har jeg handlet ved flere gange, bla. 2gange TFT hvor den ene havde 1 Pixelfejl, den byttede de mens jeg ventede, så kan af egen erfaring kun sige god for Århus afdelingen..

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

Oprindeligt indlæg af Astrocity

Skummelt.. Måske fordi du ser så ond ud!? :)) 8)

:D
    Bundkortet (et AsRock) stod af en søndag morgen. Brugte et par timer på fejlfinding osv.
    Mandag tog jeg direkte der ud efter arbejde.
    Gutten på værkstedet fik det, testede det og kunne ikke få liv i det.
    Jeg fik det tilbage med besked om at gå ind i butikken og få det byttet.
    Det gjorde jeg så uden problemer.
    Har i øvrigt også købt min TFT hos dem.
    Handler hos dem fordi det er lokalt og sparer lidt porto osv.

• Well.. Ham der tog imod mig, og mit 9600 Pro virkede ikke som om han havde meget styr på computere! Tror knap nok han vidste hvor han selv var..

Bedte om at snakke med en anden, men det var der bestemt ikke tid til!

Det skulle sgu ikke undre mig om de har fået det til at virke.. Måske har de endda solgt det, IGEN! :)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo