Niarn vs. Strøm


  • Du har din gode ret til at have og udtrykke din personlige mening, men her på siden gider vi ikke at se på spam af smilies eller grimt sprogbrug.


    Læs evt. vores regelsæt hvis du er i tvivl. Vi har det bl.a. for at alle skal kunne føle sig tilpasse og velkomne.


    Nu ved du det. ;)

  • Lidt sjovt at blæse en gammel tråd op igen, men hva faen :)


    Synes helt klart Søren Strøm er Niarn overlegen, selvom Stikkersvin uden tvivl er et fedt diss track, er der bare mere stil over Strøms. Hvem man så holder med i den sag, er vel en principsag, synes det er en fucked sag så holder ikk med nogen af dem.

  • Tjah, lidt en gammel tråd må man sige, men kommer lige med en kommentar da..


    Kan ikke klare den smart-ass til Strøm, så er klart på Niarn's side ;)


    Ikke at jeg kan lide hans musik som sådan, men hvad sker der for stikker-drengen? Ville sq da også blive sur hvis det var mig, og nu er det jo Strøm der i sin tid lagde ud med at spille smart over for Niarn. Hvis det findes endnu, så slå det op på danskrap.dk ;)

  • Quote

    Originally posted by Han$en
    Tjah, lidt en gammel tråd må man sige, men kommer lige med en kommentar da..


    Kan ikke klare den smart-ass til Strøm, så er klart på Niarn's side ;)


    Ikke at jeg kan lide hans musik som sådan, men hvad sker der for stikker-drengen? Ville sq da også blive sur hvis det var mig, og nu er det jo Strøm der i sin tid lagde ud med at spille smart over for Niarn. Hvis det findes endnu, så slå det op på danskrap.dk ;)


    Niarn slår på piger = Han er en nar.
    Strøm er sej og giver bare sin mening overfor Niarn den idiot.

  • Synes klart Strøm er Niarn overlegen, i form af at han vidnede til niarns latterlige gerning. Ergo er det ham der opfører sig som man egentlig burde, og at Niarn så får ondt i røven over det, er vel hvad det er.

  • Quote

    Originally posted by :FK:
    Må jeg Spørge Hvad er der galt med et 60er beat.


    Du ville simpelthen lige starte med din første post og rippe op i en tråd der er over et ½ år gammel, cool nok :9xo


    ... og velkommen til :D


    Edit: My bad, den er faktisk 2 år gammel, bare et ½ år siden der sidst var en first poster der også rippede op i den :crazyeyes:

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

    Rettet en gang, sidst af ayu ().

  • Vi ser helst at man lader den slags gamle tråde her være i fred, medmindre man har en seriøst god grund til at hive den frem fra støvet. Og det er der vist ikke tale om her!


    Tråd lukket.