Niarn vs. Strøm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris
    Niarn....Er det ham med med det der nummer: dobbelthage?


    Ikke for at være ordkløver, men bare for at oplyse, at den hedder Dobbel A, for Aalborg :)

  • okay gir dug ret i at strøm har ret det er forkert at slå på piger...
    og hans sang er da og cool nok... men den tværer på ingen måde Niarn

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    en af mine venner som kender Søren strøm's siger at det er iscenesat så de begge kunne få lidt mere popularitet inde i den danske hip hop scene og så de så lidt sejere ud ligesom i USA (Westside og Eastside) ;)


    *EDIT* Hvis det er rigtigt! så holder jeg klart med Søren, Niarn er det man kalder en "studie gangsta" han kan kun være smart bag sine venner, og han synger os ad helvede til live !


    hvis det er rigtigt så er de da begge to nogle fjolser... har hørt Niarn live og han ga den fandeme gas det er helt 100

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Har nu hørt at der også var andre lyssky emner oppe at vende i retsagen.. Derfra "stikersvin"


    Tager nu Niarns parti... men ligefrem at lave en tråd om det, og diskutere hvem der har ret osv.. det må de sq slev ligge og rode med.. Så vil jeg læne mig tilbage og nyde de gode tracks der kommer af det


    De Track's er jo også det eneste fede der kommer ud af det.. alt det andet er sku lidt plat..
    men what the fuck det styre de sku selv

  • Jeg har faktisk arbejdet sammen med Søren Strøm for nogle måneder siden, han er en super cool rapper med benene på jorden. Og for dem som siger at "de er lamme eller dårlige" så kan man jo kun tænke på hvordan folk er kontrolleret af medierne..... Søren gør noget for musikken, ikke for at tjene bobs og blive populær. Han vandt også DM i RAP 2003


    Angående sagen så synes jeg bestemt at en mand skal tage ansvar for hans gerninger, om det var med vilje eller ej så var det ham der svingede hånden.


    Søren skriver langt bedre tekster end Niarn som absolut ikke holder i længden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg kender dem lige så lidt som det rager mig, at de er kommet op at slås :]


    Burde du så ikke bare lade være med at kommetere denne tråd? :roller:


    Jeg synes nu Strøm er en paphat. Men ingen tvivl om han gjorde det rigtige ved at vidne mod Niarn. Meen har da hørt at de skulle være blevet gode venner.


    Nok derfor at nummeret "Så fuck dig", som var skrevet til Strøm, ikke kom på Niarns endelige album - lå kun på promoen :P

  • heey !


    jeg er klart med strøm ..


    var faktisk ude og lede efter hans cd "rap rigtigt" idag men de havde den ingen steder .. nogen der ved hvor man kan få den ?


    syntes også det er fedt søren strøm ikke bare siger "fuck dig fucking klamme ho" lige som niarn . starten af "ære og skam" med den lille og store hun er en god beskrivelse af de to..


    men altså alligevel strøm synger " han havde forføret og scoret blev tørret af bordet" så tror man da niarn slog pigen pga det. såå ...


    men er nu stadig til strøm !

  • http://www.niarn.dk
    hgar folk skrevet ind om søren strøm og spurgt niarn .


    der har han fornyligt skrevet "fjender for livet" eller noger der omkring .. så gode venner igen ? tror jeg egenlig ikke .. ? men måske :baby:

  • Meget kan man sige, men Niarn er fandme ikke skod på en scene.. Så / hørte / bouncede til Niarn i Vega, hiphop støttejam til asien ...
    og der var det fandme det eneste tidspunkt HELE salen var oppe og køre, boucende og vilde, da Niarn var på!!..
    Han lavede et så fedt show.. imo!!


    Strøm har ret i at man ikke slår på piger, men et uheld er et uheld..
    Men hvis det var et uheld, sys jeg det er fair han er frikendt!


    Men når alt kommer til alt, så alle jer der siger han er wack, hvorfor giver i ham så mere opmærksomhed ved at sige det?
    Det er ham der scorer på det i sidste ende..


    Negativ reklame eller positiv reklame? Don't mean shit.. Reklame er reklame, og i hjælper ham kun ved at sige han er wack :))





    - :dots: Bevar Christiania ? lol da xD

  • Enig.


    Søren Strøm kan fandme rappe, men jeg er nu på Niarns side.


    Som sagt i starten, så ramte Niarn tøsen ved et uheld fordi han slog ud efter Strøm, så er det jo ligefrem Niarns skyld, eller jo, men i uheld :P


    Synes nu det er cool, ikke for tøsen, men der er kommet noget fed rap ud af det :P

  • oK .. Jeg har altid fået at vide at man ikke skal slå på piger .. og har sku heller aldrig gjort det.. men vil bare spørge slog Niarn direkte efter pigen ? Godt nok brækkede han næsen på hende, men tror sku ikke bare han løb fra det.. har intet imod nogen af parterne men hvis de skulle slåsse hvordan kom hende pigen så med ind i billedet ?
    Virker lidt underligt for mig..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Faith-
    oK .. Jeg har altid fået at vide at man ikke skal slå på piger .. og har sku heller aldrig gjort det.. men vil bare spørge slog Niarn direkte efter pigen ? Godt nok brækkede han næsen på hende, men tror sku ikke bare han løb fra det.. har intet imod nogen af parterne men hvis de skulle slåsse hvordan kom hende pigen så med ind i billedet ?
    Virker lidt underligt for mig..


    læs tråden igennem, det står flere gange :))

  • :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: ;) ;)Det er da for laangt ude at brække næsen på en 17 år-rig pige !
    Fordi hun ikk' ville iseng med ham, han er da for klam ! :boxed:



    Søren Strøm derimod, han gik i retten ! SÅDAN ! fan'ma godt.







    FUCK NIARN !!!!! :S X( X( X( X( X( X( X( :evil: :evil: :evil: :evil:


  • det er også langt ude at bringe en 1½ år gammel tråd frem for at lave så mange smilies :ph34r: