totalt lykkelig lige nu..
har lige bestilt en Catweasel MK4 til min AmigaONE
totalt lykkelig lige nu..
har lige bestilt en Catweasel MK4 til min AmigaONE
Quotehov hov ! ... Jeg syntes sgu også hun er en babe og jeg er fandme ikke halvgammel ...
Det er ikke mig der siger man skal være 1/2 gammel for at synes hun er hot - det var vist en af Hans' små "drengerøvs-venner". (hvis jeg var ham - så havde ladet hesten æde vedkommende for den udtalelse.. )
QuoteOprindeligt indlæg af WizzarD
Det er ikke mig der siger man skal være 1/2 gammel for at synes hun er hot - det var vist en af Hans' små "drengerøvs-venner". (hvis jeg var ham - så havde ladet hesten æde vedkommende for den udtalelse..
)
He he...Tag den Origin...
Man kan jo også være gammel på en anden måde, end lige aldersmæssigt. Der findes jo udtryk som gammelklog og så findes der kategorien... mental alderdom. Det er dem, som lyder meget ældre end de er. Origin lyder da sommetider, som om han er mindst 90... Hæ hæ hæ
QuoteOprindeligt indlæg af The Hans
He he...Tag den Origin...
Man kan jo også være gammel på en anden måde, end lige aldersmæssigt. Der findes jo udtryk som gammelklog og så findes der kategorien... mental alderdom. Det er dem, som lyder meget ældre end de er. Origin lyder da sommetider, som om han er mindst 90 ... Hæ hæ hæ
Sådan opfører han sig bare ikke? *G*
Jeg stemte personligt 6 fordi damen og jeg lige er gået fra hinanden, men der er da skræmmende at der er så mange der stemmer 1 og 2, det er da mega trist!!!
QuoteOprindeligt indlæg af Nik.dk
hehe efter denne kom i garagen er jeg sku en glad mand.... mangler bare noget solsin nu hehe
Damn dem er nice, kan man få lidt info om svinet????
QuoteOprindeligt indlæg af Mazie
Jeg stemte personligt 6 fordi damen og jeg lige er gået fra hinanden, men der er da skræmmende at der er så mange der stemmer 1 og 2, det er da mega trist!!!
Kan næsten ikke passe der er 7 herinde der har stemt 1, de må da være totalt nedtrykt...
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
Kan næsten ikke passe der er 7 herinde der har stemt 1, de må da være totalt nedtrykt...
De har bare ikke fået deres daglige SPILLER :