hehe efter denne kom i garagen er jeg sku en glad mand.... mangler bare noget solsin nu hehe
Hvor lykkelig er du?
-
-
Oprindeligt indlæg af Nik.dk
hehe efter denne kom i garagen er jeg sku en glad mand.... mangler bare noget solsin nu heheNiiice bike - og på en varm sommerdag + nogle nyasfalterede snoede veje + et smukt landskab - så er det vel nærmest totalt lykke (i hvert fald godt der oppe af...........
) - man kan i hvert glemme de fleste dagligdags småproblemer på så'n tur..
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
Tror du ikke liiiiiiiiiiiiiiiiiiige du skulle læse tråden rigtigt før du lukker den slags ud. For det første var det MIG der skrev at Sandra Bullock er dejlig - det indikerer vel at jeg ligger i den kategori - som en kaldte "halvgamle mænd" - og så var det måske lige en ide at finde ud af min alder - inden du kalder mig for drengerøv - din DRENGERØV.............
Så må jeg vel hellere spørge hvor gammel du er, og undskylde mit indlæg..... -
Jeg er meget glad, jeg fik min nye skærm hjem igår, sad oppe til kl. 3:35 og spillede..
[Blocked Image: http://www.meinder.dk/div_billeder/15_1.jpg]
-
Oprindeligt indlæg af Meinder
Jeg er meget glad, jeg fik min nye skærm hjem igår, sad oppe til kl. 3:35[Blocked Image: http://www.meinder.dk/div_billeder/15_1.jpg]
Jep, natposten er sku en god ting
-
Oprindeligt indlæg af Maverick
Så må jeg vel hellere spørge hvor gammel du er, og undskylde mit indlæg.....*G*... Knægten (hæ hæ
) er ikke ret meget yngre, end jeg er.
Det blev du ikke meget klogere af, men det gør du, når jeg fortæller, at jeg er født i 1963. -
Ja jeg har sq smidt en 10'er synes sq det går godt fortiden, dejlig kæreste, ikke så hårdt i skolen - og så går jeg så småt og brygger på et A64 system...
jeg synes ihvertfald ikke jeg har noget at klage over
-
Så må jeg vel hellere spørge hvor gammel du er, og undskylde mit indlæg....
Hmm - ok du er tilgivet - Du er jo ikke så gammel endnu....
- Btw. så er jeg 64'er....
-
Hmm - ok du er tilgivet - Du er jo ikke så gammel endnu....
- Btw. så er jeg 64'er....
Damn, så fik jeg sgu kvajet mig. Skulle vel ske på et eller andet tidspunkt her inde.
Beklager oprigtigt min tidligere udtalelse, som var på et spinkelt grundlag, samt uden at vide hvad jeg snakkede om.
1966 her fra.
BTW: Jeg troede Hans var ældre.... -
Tror du ikke liiiiiiiiiiiiiiiiiiige du skulle læse tråden rigtigt før du lukker den slags ud. For det første var det MIG der skrev at Sandra Bullock er dejlig - det indikerer vel at jeg ligger i den kategori - som en kaldte "halvgamle mænd" - og så var det måske lige en ide at finde ud af min alder - inden du kalder mig for drengerøv - din DRENGERØV.............hov hov ! ... Jeg syntes sgu også hun er en babe og jeg er fandme ikke halvgammel ...
-
Oprindeligt indlæg af Meinder
Jeg er meget glad, jeg fik min nye skærm hjem igår, sad oppe til kl. 3:35 og spillede..[Blocked Image: http://www.meinder.dk/div_billeder/15_1.jpg]
Og så er der forsyninger til natten? Matador mix og toastbrød
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
Og så er der forsyninger til natten? Matador mix og toastbrødToastbrød? Det er godt nok noget meget underligt toastbrød så ..
-
Oprindeligt indlæg af Burger
Toastbrød? Det er godt nok noget meget underligt toastbrød så ..
Man har netop lavet om på toastbrøds-standarden i henhold til ISO7004-TOAST.
Efter æltning, bagning og udskæring, skal skiverne nu trampes på af en elefant, have skåret et par cm af hele vejen rundt, bages igen ved 300 grader, overdrysses med salt og pakkes i gult plastik.
Du følger ikke godt nok med
-
en 7 herfra
man kan vel altid bruge mere i løn ik?
-
ja 7 for du også her fra !!!, som sagt før man kan saktens bruge mere i løn !!
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
9 her fra ....... Fordi tøserne syntes jeg er lækker ...
*G*
Alle dem inde på Arto eller hvad Grill? Jaja, har set hvor aktiv du er
hihi
Jaeh, min fik også lige et hak op ad her lørdag, da jeg har fundet sammen med en rigtig god veninde! - Tror det kommer til at holde længe, det føles rigtigt. Huhu. Total godt humør
-
Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Alle dem inde på Arto eller hvad Grill? Jaja, har set hvor aktiv du erhihi
Om det er ARTO eller TWEAK gør pusigt nok ikke den store forskel hist og her... Folk der jo næsten lige gamle at høre på til tider ...
...
.... men nej mente ikke dem der inde.
PS ... Mit humør fik også et hak opad her i torsdag ... FI*** ...
... Så var den uge reddet lidt ...
... og havde fri fra skole fredag ....(lærer syg. sidste skoledag i denne omgang) ... sweet ...
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Om det er ARTO eller TWEAK gør pusigt nok ikke den store forskel hist og her... Folk der jo næsten lige gamle at høre på til tider ...
...
.... men nej mente ikke dem der inde.
Ahh, sorry. Ikke min mening at fornærme dig.
Mente det ironisk, men kan godt være den var lidt svær at fange, undskyld
-
Oprindeligt indlæg af AtoM!C
Ahh, sorry. Ikke min mening at fornærme dig.
Mente det ironisk, men kan godt være den var lidt svær at fange, undskyld
Tog det nu heller ikke som en fornærmelse
-
Okai
Godt at høre.