Hey
Nu har jeg ikke selv set filmen, men har hørt fra andre at den skulle være rigtig god, og den er skisme osse nomineret i stor stil.
Men hvad synes I?

The Aviator
-
-
Nu er dramaer og Leonardo DiCaprio ikke lige mig..
Og godt nok har den da fået 7.7 på IMDb..
Meeen.. Er nu ikke en film jeg vil se i biffen..
-
Du vil ikke se den fordi det er med Leonardi Di Caprio?! Nu siger jeg ikke det derfor du ikke bryder dig om ham, men det er så latterligt at folk bare hader ham fordi det er blevet popsmart efter Titanic.
Han spiller efter min mening fremragende roller i Catch Me If You Can, The Beach og forhåbentlig også i The Aviator. Filmen er nomineret til 11 Oscars så selvfølgelig skal jeg se den.
-
Det er nu ikke pga Titanic jeg ikke kan li ham..
Synes bare ikke om ham som skuespiller..
Men om du synes det er latterligt..
Det må du rode med..Jeg venter i hvert fald til den kommer på DVD..
-
Synes i hvertfald at han spillede rigtig godt i Gangs Of New York og det er jo osse Martin Scorsese (ret mig hvis jeg ikke kan stave) der har instrueret den
-
Var inde og se den igår, og blev positiv overrasket. Filmen har en god historie og nogle utrolig fede scener. Jeg kan klart anbefale den og Leonardi Di Caprio, spiller rollen perfekt.
-
Oprindeligt indlæg af tRuz
Synes i hvertfald at han spillede rigtig godt i Gangs Of New York og det er jo osse Martin Scorsese (ret mig hvis jeg ikke kan stave) der har instrueret denDen fiml er genial..... Det er en af de bedste jeg har set
-
Manden er genial.. synes han spiller pisse fedt i mange sine roller, og den rolle jeg synes mest om er helt klart Streets of New York eller The Basketball Diaries som er originaltitlen..
-
Oprindeligt indlæg af origin
Manden er genial.. synes han spiller pisse fedt i mange sine roller, og den rolle jeg synes mest om er helt klart Streets of New York eller The Basketball Diaries som er originaltitlen..Du mener gangs of new york
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
Du mener gangs of new york
nej jeg mener som jeg skrev streets of new york, original titlen er the basketball diaries -
The Aviator er en fed film der klart er værd at se hvad enten man er til Leo eller ikke... jeg hader ham personligt men eftersom at han i Titanic gjorde et godt stykke arbejde gav jeg The Aviator en chance.. og har ikke fortrudt det... Leo levere i The Aviator en prestation der fortjæner en oscar og han har ranset sit navn i min bog... han spiller mildest talt fantastisk... og hade det ikke været for Jamie Fox`s uovertrufende prestation i RAY så hade han sikkert også fået den... men jeg tror nu at The Acadamy vælger Jamie til den oscar... han har fortjænt den... så til dem der endnu ikke har fået gjordt det... se også RAY.. nok årets film...
og for lige at berøre Gangs of New York så er det en fantastisk film af 1 simpel grund "Daniel Day-Lewis" hans personificering af 'Bill the Butcher' er mildest talt fenomenal.. og hæver filmen fra en middel god film til en top film... og her mener jeg faktisk at Leo træker filmen ned...
Fed7haS
-
Oprindeligt indlæg af origin
nej jeg mener som jeg skrev streets of new york, original titlen er the basketball diariesHeh.. Den har jeg sgu da.. På DVD...
Er købt i sådan en pakke med 20-25 film..Har aldrig set den.. Er stadig uåbnet og med plastik på..
Kunne da godt være man skulle se dem så..
Og give den mand en chance.. -
Oprindeligt indlæg af Fed7haS
og for lige at berøre Gangs of New York så er det en fantastisk film af 1 simpel grund "Daniel Day-Lewis" hans personificering af 'Bill the Butcher' er mildest talt fenomenal.. og hæver filmen fra en middel god film til en top film... og her mener jeg faktisk at Leo træker filmen ned...Fed7haS
Synes ikke Leo trækker filmen ned, men det er helt klart Day Lewis' skyld at den er så god. For han spiller helt fantastisk i den
tror faktisk lige jeg vil se den igen nu her!
-
Jeg kunne da godt tænke mig at se den, men jeg hopper ikke ligefrem for det. (Ja pga. Leo)
-
Har lige set den her til aften. Virkelig en god historie, og fortælling om den gamle mastodont fra 30'erne
Var ikke klar over at hans historie kunne blive så godt fortalt.
-
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Heh.. Den har jeg sgu da.. På DVD...
Er købt i sådan en pakke med 20-25 film..Har aldrig set den.. Er stadig uåbnet og med plastik på..
Kunne da godt være man skulle se dem så..
Og give den mand en chance..Må jeg ikke købe den hvis det er??
-
Oprindeligt indlæg af tRuz
Synes ikke Leo trækker filmen ned, men det er helt klart Day Lewis' skyld at den er så god. For han spiller helt fantastisk i den
tror faktisk lige jeg vil se den igen nu her!
Ja, Gangs of New York er FOR fed en film...Den er spændende hele vehen igennem på trods af at den er lang!
Og Bill The Butcher er en mean fætter! :chain:
Synes også Leonardo spiller godt i den film og glæder mig til at se The Aviator!
-
Oprindeligt indlæg af OC-Dog
Må jeg ikke købe den hvis det er??
Det kan vi da sikkert nok finde ud af...
Hvad vil du gi for den? -
Kommer alt for sjældent i biffen, men dén film SKAL jeg se. Om det så bliver i biffen eller på DVD må tiden vise.
Tror sgu jeg ringer til min mor og hører om hun kan passe ungerne i næste weekend, og så få en aften ud af det med konen.