Jeg sad lige og læste weekendens reklamer, og faldt over Tele2's udsalgsavis. Der er halv pris på alle mobiltelefoner frem til 15. februar. Nu er det sådan at alle telefoner koster 2 kroner i forvejen, så du sparer hele 1 KRONE! :lame: Jeg har taget nogle billeder, men digicam er ikke hjemme, så jeg undskylder kvaliteten
Tele2 siger: Kæmpe besparelse på 1 kr.-
-
-
Ja, jeg heller ikke hvordan man sætter 2 billeder ind i samme reply, så her er lige ét billede mere
-
Hehe det er da humor
-
Tele2 er sjove ja.
-
DØ tele2 DØ! :chain:
-
Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
DØ tele2 DØ! :chain:DØ TDC/CyberCity DØ! :chain:
-
Tjah.....Selv om det kun er en krone, så er det jo halv pris.....Så det er da en pæ besparelse...
Har nu aldrig rigtig forstået det der med at skulle tegne et abonnement, for at få en telefon....Men jeg bruge jo også telmore
-
Oprindeligt indlæg af Boris
Tjah.....Selv om det kun er en krone, så er det jo halv pris.....Så det er da en pæ besparelse...
Har nu aldrig rigtig forstået det der med at skulle tegne et abonnement, for at få en telefon....Men jeg bruge jo også telmore
Ja samme her, jeg vil nu til en hver tid hellere købe en telefon så man selv kan bestemme hvilken udbyder man vil bruge.
(har cbb)
-
Oprindeligt indlæg af DEEF
DØ TDC/CyberCity DØ! :chain:
-
Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
Ja fair nok.
-
[Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/lol_2.gif] - Tænk sig - at der er nogen der bli'r alvorlige over sådan en reklame. [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/laughing-smiley-014.gif]
-
Oprindeligt indlæg af DEEF
Ja samme her, jeg vil nu til en hver tid hellere købe en telefon så man selv kan bestemme hvilken udbyder man vil bruge.
(har cbb)
Har også selv CBB
-
Haha, det da nice!
-
LOL hvor plat :))!
-
Hvor plat kan det næsten blive? Næste bliver vel:
"Tjen penge på at købe no mobil !!"
Og så får man en 50 øre hvorefter abonementet koster 250kr. om måneden.
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
Hvor plat kan det næsten blive? Næste bliver vel:"Tjen penge på at købe no mobil !!"
Og så får man en 50 øre hvorefter abonementet koster 250kr. om måneden.
Haha rofl! Good one!Jeg syns det er meget sjovt fundet på hvis det altså er for sjov
ellers er det da bare for latterligt at spare en krone, når abbonementet sikkert koster minimum en krone mere i sidste ende
-
Flot Tele2
-
tror sgu nok det skal gøre tiiltrække normale kunder... vi andre griner af det men hvis man kigger nærmere på sådan nogle reklamer falder nogle mennesker over det, men okay rimelig plat
-
Ja og gjort med vilje - for at folk kan sidde og sige: "ej det er for åndet eller plat". På den måde foår de jo også omtale - om den koster 1 eller 2 kr. er jo sådant set bedøvende. Jeg synes den er fin nok - griner lidt af dem, der ta'r så'n én alvorligt.
-
lol da