hej er der ik en eller anden der kan fortælle mig hvad jeg skal bruge til at afspille XVID filer mede for min wmp kan ik

afpiller til xvid format
-
-
-
det kan jeg godt nok ik finde ud a
-
Media player Classic tager alt! bare søg efter Media Player Classic og så din windows version i google..
-
Hen og installer denne her..
Så skulle du gerne kunne afspille det i alle de afspillere du har.. -
den kan heller ik
-
Oprindeligt indlæg af goldfisk
den kan heller ikSå er det ikke et xvid format..
-
den kan heller ikHent GSpot og find ud af hvilket codec videoklippet er encodet med. Find det på google.
-
Du kan også bruge VLC player, den har kunne spille storset alt hvad jeg har prøvet
-
Prøvede du overhovedet Windows Media Player Classic???
-
jeps det gjorde jeg men den sagde at den ikkee hade det rigtige codec
-
jeps det gjorde jeg men den sagde at den ikkee hade det rigtige codec... Stadig fordi du skal have det codec som filmen er encoded med for at læse/se den ...
Hvis det er en XVID-fil, så skal du som sagt bare have et XVID-codec. Hvis du syntes det er svært at indstallere noget på din computer og ikke vil få andre til det, så er der jo altid muligheden for at du henter en player som VLC der har tonsvis af codecs med... Men igen ... Det skal jo også installeres.
Personligt syntes jeg også at VLC og andre ting & sager som der er spækket med divese codecs er noget ged. Der er IMO ingen grund til at have mere end man skal bruge. På den måde kan man også nemt sørge for man har det bedste og nyeste liggende.
-
oay nu har jeg prøvet og se hvad det er for en fil med gspot men den kunne ik finde ud hvad det er for en filtype, og VLC player kunne heller ik okay hvad kunne det så være
-
oay nu har jeg prøvet og se hvad det er for en fil med gspot men den kunne ik finde ud hvad det er for en filtype, og VLC player kunne heller ik okay hvad kunne det så væreHvor har du fået den fra ? ...
Hvad står der under filens egenskaber ? ...
-
jeg har hentet den på mulen ----3 Blade Iii Trinyty (2005)Dvdrip-Xvid det er der eneste jeg ved
-
lyder som noget ulovligt noget men ud over det...
tjek med windvd og se om det er en normal dvdformat altå mpeg... hvis ikke det virker så hent et codec der hedder sld codec pack har ikke set noget endnu som den ikke kunne afspille ud over filen 3gp tror jeg den hedder som er sony ericssons format
-
jeg har hentet den på mulen ----3 Blade Iii Trinyty (2005)Dvdrip-Xvid det er der eneste jeg vedMå nok henvise til biograferne hvis du vil se BLADE TRINITY
... Hvis det er en trailer af BLADE TRINITY du vil se, så kan den findes på nettet i tonsvis af forskellige formater.
-
Ja, for det første er det ulovligt, og hvem fan gider sidde og se en film der er optaget i en biograf, med et rystende kamera... :lame:
ps. den fil du har fået er sikkert en af alle de fup-filer der bliver lagt ud på fildelingsprogrammerne, hehe
-