Microsoft startside tvinger min browser!

  • ARGH! Et eller andet MSN microsoft noget, er altid på min startside! Har scannet med spyware osv.. og har ændret det! men det resetter til det hvergang! :( Nogen der kan hjælpe mig, så ville jeg være meget taknemmelig!

  • Flyttet da det her handler om software og programmer.
    Fjern det der MSN lo.. alt for meget bøvl med det. Sidder lige nu med en kammi's pc, som er spoleret pga. at der er kommet en "funner virus" ind ved hjælp MSN messenger. X(


    Har du prøvet dette:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Fjern det der MSN lo.. alt for meget bøvl med det.


    MSN lo?

  • +rt

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • [quote]Oprindeligt indlæg af Fragman
    +rt[/quote ;( ]


    Aaah! haha...


    Nej nej! Det skal jeg sq da ik ofre MSN for.. Det er jo ik den der gør det.. Hvis det er, er det jo noget der kan rettes somehow... Første gang jeg ser det pis! Argh! Skide provo! ;(

  • Er det den nye Beta version af msn du har? For jeg kan huske da jeg installerede min at der var en mulighed for at lave msn til startsiden, så ud med det og installer det igen, og så bare få fjernet det flueben :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    Er det den nye Beta version af msn du har? For jeg kan huske da jeg installerede min at der var en mulighed for at lave msn til startsiden, så ud med det og installer det igen, og så bare få fjernet det flueben :D


    Det prøver lige.. Lyder fornuftigt! Tak makker!