Ingen adgang til mappen Dokumenter

• En af mine venner har fucked hans windows op, så den ikke kan starte op.
    Jeg installerede så windows et andet sted, så han ku rede hans filer, men når man prøver at åbne mappen Dokumenter, så skriver den Ingen adgang.

Jeg vil tro han har lavet mappen "Privat", så det kun er hans bruger der kan komme ind i mappen.

Men det hjælper ikke meget når han ikke kan køre den anden windows installation.

Det skal siges at man fint kan komme ind i alle andre mapper.

Nogen der har et bud på hva der kan gøres??

• Hvis mappen ikk er krypteret (Hvilket den formentlig ikk er) så ka i installere et andet styre system, som ikk har den adgangs begrænselse - Ved ikk hvor langt tilbage i Windows serien du ska for at det virker - men så burde du godt ku komme ind

Hva gør den anden comp? Det sikkert langt nemmere at fikse den end installere en ny ;)

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Hvis mappen ikk er krypteret (Hvilket den formentlig ikk er) så ka i installere et andet styre system, som ikk har den adgangs begrænselse - Ved ikk hvor langt tilbage i Windows serien du ska for at det virker - men så burde du godt ku komme ind

Hva gør den anden comp? Det sikkert langt nemmere at fikse den end installere en ny ;)

Det nemmeste er nok at boote på en Linux Live cd.

SuSe har en og der findes en del andre også...

http://www.suse.com/us/private…ad/ftp/live_eval_int.html

• du kunne jo også vælge at installere windows Xp går jeg ud fra det er igen oveni den første xp.. og så vælge reperer. Så vil den slette windows og lægge det ind igen uden Data tab. og så virker det. og han kan komme ind i sin dokument mappe

Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

• har desværre været ude for det samme 2 gange indenfor 1 md.....var ved at skifte tilbage til 2k der......jeg kan stadig ikke få access til de brugermapper, uanset hvordan jeg starter op...så kan heller ikke slette dem....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    har desværre været ude for det samme 2 gange indenfor 1 md.....var ved at skifte tilbage til 2k der......jeg kan stadig ikke få access til de brugermapper, uanset hvordan jeg starter op...så kan heller ikke slette dem....

Jeg gir dig lige besked hvis jeg finder en måde det kan gøres på.

Til jer andre, tak for indlæg. Jeg vil prøve dem fra en ende af.

• jeg havde på et tidspunkt samme problem

mener du skal højreklikke på mappen og vælge egenskaber
    klik på avanceret derinde

og nu er det så jeg skal til at bruge de små grå......
    åhh google min ven ;)

right-click the denied file and click the security tab add your user name to the list. make sure you check the "full access" box you may also want to make sure you turn off the read only option and apply it to all the other files in that folder