cs - slette ?!

• hey. lige her da jeg skulle til at spille CS opfører steam sig pludselig som om spillet er slettet. når jeg klikker på ikonet popper der en installations dialog op..!

jeg har kun haft half-life i en uges tid. men sidst jeg spillede cs var altså igår og jeg har ikke brugt computeren siden.. hva fanden kan der være sket?

Oprindeligt indlæg af pudditang
    hey. lige her da jeg skulle til at spille CS opfører steam sig pludselig som om spillet er slettet. når jeg klikker på ikonet popper der en installations dialog op..!

jeg har kun haft half-life i en uges tid. men sidst jeg spillede cs var altså igår og jeg har ikke brugt computeren siden.. hva fanden kan der være sket?

har jeg også prøvet. det ensten jeg gjorde var at genstarte steam så virkede det!

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Er det CS:S eller det gamle CS du gerne vil spille... Der er lige kommet en update til steam og den giver lidt problemer da den fylder en del og serverne er belastet.

Det kan meget vel være en update dialog box der kommer.

Du kan evt. prøve at lukke steam helt ned også slette den fil der hedder clientregersty.blob

bare søg efter blob i din steam mappe der er kun den samme.

Når den er slettet så start steam igen.. så henter den ny info om hvad der er updatet og kommer måske igang igen.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• hmm.. det kunne godt ligne en update.

men det opførte sig bare som om jeg slet ikke havde spillet. da jeg trykkede browse games i steam menuen, kunne jeg slet ikke vælge cs.

og jo, det er CS: S :)

Oprindeligt indlæg af pudditang
    hmm.. det kunne godt ligne en update.

men det opførte sig bare som om jeg slet ikke havde spillet. da jeg trykkede browse games i steam menuen, kunne jeg slet ikke vælge cs.

og jo, det er CS: S :)

Den gør det samme ved mig

Packard Bell Laptop
    AMD TURION 64 2X TL50
    2GB DDR2 / 160 GB DISK
    15,4" WXGA SKÆRM
    ATI RADEON X2400
    DVD BRÆNDER
    INTEGRERET WEBCAM
    VISTA HOME PREMIUM

• Det er update ved CS:S det er helt sikkert.. mange der har problemer med den.. incl mig selv.. min ligger på 99% og er ikke rigtig kommet nogen steder i meget lang tid.

Højre klik på spillet og vælg properties for at se hvor langt i er med update.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• sidst cs gjorde det ved mig var det fordi min key var låst til en anden acc.... så hvis du har prøve at lave en ny så tjek om den gamle virker ellers tror jeg du skal skrive på steampowered.com forum